Gå til innhold

Bekymrer jeg meg uten grunn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bekymrer jeg meg uten grunn?

Har datet en vi har møttes ca 5 ganger, og det har gått litt opp og ned. Denne uka her har jeg følt at det har tatt seg opp. Vi møttes på torsdag og fikk en bra melding etter møtet. 

Så skulle jeg noe på fredag og fikk god morgen, lykke til. Vi har laget en tulle deal om det jeg skulle på fredag(eksamen). Så jeg skrev til han at hvis jeg står ønsker jeg meg noe. Og skrev at jeg ønsker å møte han på et litt mer ordentlig møte. Hvor ingen av oss må opp kjempe tidlig etterpå eller må reise hjem til et bestemt tidspunkt( vi har begge barn, så med tanke på barnevakt/jobb osv). Og ikke en kjapp kaffe her og der. 

Det jeg fikk til svar var at det får vi til om du står eller ikke.

vet at han skulle bort på kvelden og så på fest, men sendte en god natt snap uten å forvente et svar. Fikk et kjempe fint svar.

Så i dag har jeg ikke hørt et pip. Vet han festet i går og skal på fest i dag også. I tillegg at han er på noe greier på dagen, hvor han har lagt ut på my story. Sist han var på fest hørte jeg ikke noe da heller.. sendte han en snap hvor jeg skrev at han fikk kose seg i dag. Det er åpnet, men ikke noe svar😕

Ble så positivt overrasket over han på møtet på torsdag og i går.. så lurer på om jeg bekymrer meg uten grunn😕 Burde jeg sende han en god natt snap eller bare vente til mandag og høre om han har hatt en fin helg?

Anonymkode: badec...836

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I-lands. Han er opptatt med sitt. La være å ta kontakt og gå ut å finn på noe gøy istedet! 

Anonymkode: 2e9a8...b08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I-lands. Han er opptatt med sitt. La være å ta kontakt og gå ut å finn på noe gøy istedet! 

Anonymkode: 2e9a8...b08

Hva mener du med I-lands?

Heldig for meg driver jeg med eksamen så kan ikke gå å finne på noe gøy! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vi kvinner driver og tenker og analyserer... Det er rett og slett litt ødeleggende for oss, selv om vi som oftest skjuler dette for mannen og virker kul...

Du har møtt han 5 ganger, dere er ikke sammen. Dere er i bli-kjent-fasen, og det er bare fint å ta det rolig. Dere bør i denne fasen leve hvert deres liv og ikke bli for oppslukt av hverandre ennå. Greit å se litt hvordan ting utvikler seg. Han vil kanskje ikke ha kontakt med deg hele tiden. Han dater kanskje andre samtidig. Han har kanskje venninner han har kontakt med og møter. Osv. Det er ikke sånn at single folk slutter å leve livet i det de finner noen de liker litt. Ting må gå seg til.

Så svaret er vel: Ja, du bekymrer deg nok uten grunn. Vær litt kul selv, og gjør dine ting.

Anonymkode: 7ab69...761

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner driver og tenker og analyserer... Det er rett og slett litt ødeleggende for oss, selv om vi som oftest skjuler dette for mannen og virker kul...

Du har møtt han 5 ganger, dere er ikke sammen. Dere er i bli-kjent-fasen, og det er bare fint å ta det rolig. Dere bør i denne fasen leve hvert deres liv og ikke bli for oppslukt av hverandre ennå. Greit å se litt hvordan ting utvikler seg. Han vil kanskje ikke ha kontakt med deg hele tiden. Han dater kanskje andre samtidig. Han har kanskje venninner han har kontakt med og møter. Osv. Det er ikke sånn at single folk slutter å leve livet i det de finner noen de liker litt. Ting må gå seg til.

Så svaret er vel: Ja, du bekymrer deg nok uten grunn. Vær litt kul selv, og gjør dine ting.

Takk for svar. Vet at han har «festet» i hele dag, og er i bursdags fest nå. Hvis jeg husker riktig så var det slik sist han var på tur også. Og ja helt greit at han har et liv utenom. 

Får følelsen av at han vil fortsette å treffe meg, og han var jo kjempe søt i går. 

Men så var det en venn av meg som måtte si dette om andre damer da også fyker jo tankene alle steder når jeg har eksamen🙈

TS

ps har lært nå siste gang jeg skal date noen i eksamens periode. Hvis ikke jeg har finni noen innen høstsemester eksamen så skal jeg legge alt på is i nov/des😂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Vet at han har «festet» i hele dag, og er i bursdags fest nå. Hvis jeg husker riktig så var det slik sist han var på tur også. Og ja helt greit at han har et liv utenom. 

Får følelsen av at han vil fortsette å treffe meg, og han var jo kjempe søt i går. 

Men så var det en venn av meg som måtte si dette om andre damer da også fyker jo tankene alle steder når jeg har eksamen🙈

TS

ps har lært nå siste gang jeg skal date noen i eksamens periode. Hvis ikke jeg har finni noen innen høstsemester eksamen så skal jeg legge alt på is i nov/des😂

Helt enig mht det med eksamen! Jeg har også gjort det og det ble ekstra slitsomt, for tankene vandret hele tiden bort fra lesingen og til daten...

Det kan jo hende han dater andre.. Men da bør du vel ønske at han velger deg? Og det gjør han hvis du er grei og hyggelig.  
Men det jeg har gjort når jeg har datet, er å sende melding innimellom. Jeg har ikke vært helt sånn annenhver gang. Og et par ganger har han ikke svart. Allikevel har jeg sendt ny melding før han har tatt kontakt igjen. Det har i hvert fall ikke skremt daten min, så jeg tenker at du gjerne kan sende en melding i morgen formidda f.eks.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig mht det med eksamen! Jeg har også gjort det og det ble ekstra slitsomt, for tankene vandret hele tiden bort fra lesingen og til daten...

Det kan jo hende han dater andre.. Men da bør du vel ønske at han velger deg? Og det gjør han hvis du er grei og hyggelig.  
Men det jeg har gjort når jeg har datet, er å sende melding innimellom. Jeg har ikke vært helt sånn annenhver gang. Og et par ganger har han ikke svart. Allikevel har jeg sendt ny melding før han har tatt kontakt igjen. Det har i hvert fall ikke skremt daten min, så jeg tenker at du gjerne kan sende en melding i morgen formidda f.eks.

Takk for svar😊 Ja, og jeg tror nesten eksamen gjør at jeg blir mer interessert i daten enn det man kanskje egentlig er hadde man hatt det «vanlige» livet med jobb osv.

Ja, vi har ikke noe sånn annenhver gang system vi.( har skrevet med han siden påske) 

Ja håper han velger meg, og jeg prøver å være så grei og hyggelig som jeg kan. Uten å bli noen andre enn meg selv. Han her er jeg bare 100% meg selv med hele veien. 

Tenker at det er bedre sånn du sier med en meld utpå dagen i mårra i stede for  god natt nå fordi nå er han på fylla..

Vet ikke om han dater andre, vi har ikke snakket om det og føler at det er litt tidlig å ta opp etter så kort tid. Har rødt hjerte på han på snap da( det måtte jeg Google hva var, for det har jeg ikke hatt med kjæreste engang😂)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt noe i dag da? 

Anonymkode: a6eb3...4cc

AnonymBruker
Skrevet
På 5/6/2018 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Har du hørt noe i dag da? 

Anonymkode: a6eb3...4cc

Ja, jeg skrev en god morgen melding og fikk svar på den😊 

også fikk jeg god natt melding av han først. Det er første gangen siden vi begynte å snakke sammen. Litt fordi jeg alltid legger meg før han😊

idag har det bare vært god morgen, men det hat jo vært jobb og mulig han fortsatt er på jobb.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...