Fru Blå Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Jeg går på p-pillen og har pilleblødningen min nå. Jeg hadde omgangsyken da jeg skulle ta siste pille på brettet forrige mnd, så jeg har vært innom tanken at jeg kan være gravid. Vi brukte nemlig ikke annen prevensjon uken etterpå. For en uke siden klarte jeg også å glemme en pille i to døgn før jeg oppdaget at jeg hadde hoppet over... Nå har jeg fått blødning til rett tid, men det er mer som om det er utflod med blod i og ikke vanlig menstruasjon. Ca. 60/40 med utflod og blod. Det er sikkert helt normalt når man går på pillen, men jeg har bare følt meg litt "gravid" i det siste så jeg ble litt usikker på om det bare er mensen.
pusla Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Det kan jo hende du er gravid, det beste er vel å ta en test uansett, men jeg har også sånne menstruasjoner noen ganger nå som jeg går på pilla. Så det trenger ikke være noe merkverdig med det.
Fru Blå Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2005 jeg tok test for 4 dager siden som var negativ, men det kunne ha vært for tidlig. Men jeg tror ikke jeg er gravid enda i allefall, så jeg vil vente til i neste mnd med å se om jeg trenger å teste meg en gang til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå