Gå til innhold

Vil kjøpe kun markiseduk, men hvor/hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at det er tonn ulike leverandører av duk, men felles for dem alle er at de vil komme på befaring, og man kan ikke kjøpe duk på mål direkte på nett. Vi har en fint fungerende markise med motor, men trenger ny duk. Den er vi nevenyttige nok til å skifte selv. Men hvor i huleste kan jeg bare kjøpe en markiseduk på mål? 

Hjelp! 

Anonymkode: 63979...bd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos en seilmaker som kan sy en til deg? 

Anonymkode: fb552...38e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at det er tonn ulike leverandører av duk, men felles for dem alle er at de vil komme på befaring, og man kan ikke kjøpe duk på mål direkte på nett. Vi har en fint fungerende markise med motor, men trenger ny duk. Den er vi nevenyttige nok til å skifte selv. Men hvor i huleste kan jeg bare kjøpe en markiseduk på mål? 

Hjelp! 

Anonymkode: 63979...bd3

Oppsøk noen som lager puter til båter eller andre båtprodukter. De to du har funnet er neppe de rette. 

Vet ikke hva de har på Stoff og Stil, men det kan du lett undersøke ved hjelp av google, selv.

Anonymkode: dd00c...775

AnonymBruker
Skrevet

Stoff og stil selger stoff til markiser, søk på markiser der. De har nettbutikk om du ikke har en i nærheten. Du finner en YouTube-video som forklarer hvordan man bytter markiseduk, og om markisen din er brei, må du også ha symaskin for å sy sammen flerre bredder av stoff. :) 

Anonymkode: a489d...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...