Gå til innhold

Noen som har vært i dyreparken i Kristiansand som voksen UTEN å ha barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tviler egentlig på det?

Anonymkode: 6c2aa...3ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Kjempegøy!😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har da sett mange voksne der uten barn. Virker som mange litt eldre mennesker liker å ta spaserturen der istedenfor i skogen. Hvis du har lyst til å dra i dyreparken så er det bare å kjøre på, pus;)

Anonymkode: a4561...046

Skrevet

Flere ganger. 

Hvrfor tviler du på at voksne menensker uten barn tar en tur i en dyrepark hvor du ikke er garantert å se dyrene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. 

Anonymkode: e61fe...0d2

• Liker 1
Gjest Nina1975
Skrevet

Kjenner flere som reiser til dyreparken årlig uten barn.

Skrevet

Javisst - både i den i Kristiansand og i mange andre zoologiske haver. Kjenner barnløse voksne med årskort - hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg sikkert gjort det samme. Dyreparker er ikke bare for barn.

• Liker 2
Skrevet

Har gjort det mange mange ganger.  Ikke noe rart med det.

Skrevet

Jeg har vært der mange ganger og jeg har ikke barn. Hadde faktisk årskort der en periode. 

Skrevet

Mange ganger.   Både der og i  mange andre dyreparker rundt forbi.  

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. 

Anonymkode: cc40c...790

• Liker 1
Skrevet

Ikke i kristiansand grunne beliggenhet. Men har besøkt mange andre dyreparker uten barn. Og hadde jeg hatt muligheten hadde jeg ikke nølt med å besøke dyreparken i kristiansand heller.

AnonymBruker
Skrevet

nei jeg støtter ikke dyremishandling!

Anonymkode: e6d02...b9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi dro en tur, samboer og brødrene hans. Alle iver 25 og uten barn! Til sommeren igjen blir det med barn 😊

Anonymkode: 4d20b...7de

Gjest Ingrid78
Skrevet

Å jada! Jeg var der for første gang året før jeg fikk mitt første barn. Sammen med mannen min. Helt herlig å gå rundt, se og slappe av. Får sett det på en helt annen måte enn med unger på slep.

Skrevet

Nei, men det drømmer jeg om. Bruke hele dagen til å se på dyr uten barn som blir slitne, maser om is osv. Det var utrolig koselig med barna også, men jeg vil gjøre det igjen uten barn også.

• Liker 1
Gjest fruktfest
Skrevet

Var der flere ganger før vi fikk barn. Reiste riktignok sammen med mamma, pappa og mine to småsøsken, men av alle sammen var det nok jeg som var ivrigst på å dra. 

Når vi har vært der har vi jo sett at det er flere som er alene eller med partner. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare ensomme tapere gjør det.

Anonymkode: cb010...301

AnonymBruker
Skrevet

jepp. Med kjæreste. Kjempegøy. Mye gøyere som voksen enn som barn. For meg, da. 

Anonymkode: f2dee...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dyreparken er egentlig ekstremt oppskrytt.

Den er overhodet ikke verdt prisen, uansett om man er barn eller voksen... 

Anonymkode: 895b3...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...