Alex_Ferguson Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Hei KG, kort fortalt så møtte jeg en jente for noen måner siden, fikk nummeret men ingenting skjedde før jeg tilfeldigvis møtte hun igjen for 3-4 uker siden, etter det har vi tekstet litt og møttes 3-4 ganger. Vi snakket sist på torsdag, og da om hun ville gå ut ikveld (lørdag), hun kunne ikke fordi hun skulle på en fest, ok greit, vi skal møtes på mandag istedenfor. Tingen er igår var jeg med andre folk som inviterte meg med på samme festen hun skal på, og jeg har lyst mest pga denne jenten, vi er i samme miljø, men er enda "hemmelig" at jeg og hun har noe på gang. Så jeg lurer på om det kan bli litt stalkerish om jeg plutselig møter opp der hun har sagt til meg at hun er? Hun sa "lørdag er jeg opptatt fordi jeg skal på bla bla bla" og inviterte ikke meg, så jeg er i tvil om jeg skal dit med mine andre venner eller finne på noe annet. Kvinner, hadde dere syntes det var litt masse om en dere er i startfasen med plutselig dukket opp på byn der du hadde nevnt at du skulle?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Kan du ikke bare sende en melding da. Der du sier at du er blitt bedt i ettertid men at du ble litt usikker på om det er innafor. Jeg hadde iallefall likt å fått en heads up om at daten min plutselig skulle på samme fest, ikke fordi jeg ikke ville hatt han der, men fordi jeg misliker overraskelsesmoment. Anonymkode: b9dda...adc 8
Alex_Ferguson Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2018 (endret) Jo jeg kan jo det sendte en melding nå der jeg sa noen andre venner av meg og skal der så liten mulighet for at jeg og dukker opp - takk! Endret 5. mai 2018 av Alex_Ferguson 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Ja det blir stalkerish. Hadde hun vært komfortabel med deg der hadde hun invitert deg med. Siden det ikke hadde vært naturlig for deg å dra dit om denne jenta ikke var der så blir det malplassert og smådesperat å dukke opp. At dere utvekslet nummere for mange mnd siden men ikke snakket sammen før for 3 uker siden når dere møtte hverandre tilfeldig igjen viser også at hun ikke er kjempeinteressert i deg hvertfall. Det betyr ikke at hun ikke kan bli det, men at det fort kan bli kleint og ubehagelig at du plutselig dukker opp uanmeldt på en fest hun aldri hadde forventa å se deg, når hun har fritid med vennene sine og du ikke er venn nok med de andre der til at det ville være naturlig og forventet at du også kanskje var der. Det kan fort føles stalkerish eller i mildeste fall sånn "ehh oi hva gjør jeg nå?", kan skape glede og kan skape frykt. Anonymkode: 34820...f5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Ettersom du har blitt bedt og ikke invitert deg selv fordi du visste hun skulle være der, så er det jo ikke noe problem. Om dere har samme omgangskrets så er det heller ikke unaturlig at dere skulle ende opp på samme fest. Du må jo ikke klenge deg på henne hele kvelden heller. Anonymkode: c7c6c...72d 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 (endret) Bare dra, ingenting galt i det. Endret 5. mai 2018 av Catalina Culès
FluffyJuggernaut Skrevet 5. mai 2018 #7 Skrevet 5. mai 2018 Du gir henne beskjed om at du er blitt invitert på samme fest, og mest sannsynlig blir å dukke opp. Så drar du og har det gøy med vennene dine, og henne om hun ønsker det. Hvordan hun svarer på meldingen, og reagerer når dere ser hverandre blir nok å avgjøre hvordan kvelden blir. Jeg og kjæresten min har felles venner og vi havnet bestandig på samme fest og uteplasser. Nå var det ikke akkurat hemmelig at vi var betatt av hverandre, så vi måtte ikke skjule noe. Så jeg var bestandig gla når jeg så han. Noen gang ble vi usosial og ble sittende klistret til hverandre, andre ganger var vi mest sammen med venner og fant hverandre på slutten av kvelden. Om dere liker hverandre så skjønner jeg ikke hvorfor det skal skjules. Men noen liker ikke å tilbringe festen med flørten hele tiden + venner kan bli litt irriterte om det virker som hun ditcher dem for deg. Du merker stemningen før du kommer vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå