AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Er det andre som har opplevd rar kundeservice i fra Remember kredittkort? Jeg hadde ordnet betalingsforsikring hos remember kredittkort ved eventuell arbeidsledighet. Når jeg kontakter dem om det så ser dem ikke at jeg har registrert det. Jeg fikk beskjed dem kommer til å ringe neste arbeidsdag. Deretter har jeg ringt tre ganger til, med samme beskjed, skal kontakte kontaktpersonen, og vedkommende skal ringe tilbake. Nå er det snakk om to uker siden. Kan vi kalle det for seriøst, eller det normal standard på norsk kundeservice? Anonymkode: 61cfc...079
Million Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 (endret) Det høres ut som noe jeg hadde blitt mektig irritert over. Sånt liker ikke jeg. Det skal være skikkelig orden på alt som har med økonomi å gjøre. Hvis det hadde gjentatt seg, ville jeg nok vurdert seriøst å si opp et kort som har en så elendig kundeservice. Har Remember kortet selv, men bruker det ikke så voldsomt mye. Kanskje en gang i måneden. Har hittil ikke hatt behov for kundeservice mer enn èn gang, og da fikk jeg greit svar på det jeg lurte på eller forklaring på det jeg trodde var en feil. Endret 5. mai 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det andre som har opplevd rar kundeservice i fra Remember kredittkort? Jeg hadde ordnet betalingsforsikring hos remember kredittkort ved eventuell arbeidsledighet. Når jeg kontakter dem om det så ser dem ikke at jeg har registrert det. Jeg fikk beskjed dem kommer til å ringe neste arbeidsdag. Deretter har jeg ringt tre ganger til, med samme beskjed, skal kontakte kontaktpersonen, og vedkommende skal ringe tilbake. Nå er det snakk om to uker siden. Kan vi kalle det for seriøst, eller det normal standard på norsk kundeservice? Anonymkode: 61cfc...079 Hvorfor driver du og ringer når du ikke kommer frem og får svar første eller andre gangen? Du har ingen dokumentasjon på noe annet enn at du har ringt når du ikke tar tastaturet fatt og skriver, følgelig er det en enkel sak å glemme deg eller å påstå at du ikke har noen sak. Sett deg ned, skriv en velformulert epost til kundeservice, forklar situasjonen som om du forklarer en uvitende og uforsteånde person alt fra a til å. Avslutt med at du ber om rask tilbakemelding, vær saklig og høflig men la det skinne gjennom at du er fortvilet og frustret over kundebehandlingen deres. Dette fungerer i 99,9 % av alle saker. Anonymkode: 1503d...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå