Gå til innhold

Lexington er ikke så bra som prisen skal ha det til å være.

Anbefalte innlegg

Gjest Eltele
Skrevet (endret)

Ikke kjøp Lexington. De tingene har like dårlig kvalitet som klær fra bikbok og dressmann. Med andre ord: kjempe dårlig kvalitet. Ligende sånt dårlige greier man får kjøp på marked i tyrkia eller kina. Etter en vask ble det tovet, nesten som ull. Det som bikbok og dressmannklær er kjempe dårlig kvalitet. De tar 800kr for et håndle og 1200kr for et sengesett. Ikke kan det vaskes heller. Ikke spesielt hygienisk gitt. Alt for dyrt for så dårlig kvalitet. Flere med lignende erfaringer? Da er håndkler og sengesett bedre på Jysk og det koster en brøkdel av prisen. 

Endret av Eltele
Videoannonse
Annonse
Gjest Kritt
Skrevet

Jeg har hatt flere sett Lexington sengetøy (kjøpt på salg) og det er definitivt det beste sengetøyet jeg har hatt. Tåler endeløse vask i maskinen og tørk i trommel. Pene er de også. Håndklærne er også gode.

Har ikke særlig erfaring med Lexington klær, bortsett fra "kosedress", som jeg også er veldig fornøyd med.

Dette ble jo rene reklamen. Eneste jeg har mot Lexington er prisen, varene er jo sinnsykt dyre. Derfor har jeg bare kjøpt dem på salg.

Gjest Eltele
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg har hatt flere sett Lexington sengetøy (kjøpt på salg) og det er definitivt det beste sengetøyet jeg har hatt. Tåler endeløse vask i maskinen og tørk i trommel. Pene er de også. Håndklærne er også gode.

Har ikke særlig erfaring med Lexington klær, bortsett fra "kosedress", som jeg også er veldig fornøyd med.

Dette ble jo rene reklamen. Eneste jeg har mot Lexington er prisen, varene er jo sinnsykt dyre. Derfor har jeg bare kjøpt dem på salg.

Rart fordi de håndkleene jeg hadde ble ødelagt etter et par vasker. Sengesettene også. Det ble som ull på en måte. 

Jeg kjøpte derfor noe annet og noe bedre på KID, halvparten av prisen og dobbelt så bra. Da vet man hva man får. 

Har også annen erfaring med lexington. Kjøpte fire glass fra de som skulle gis bort. De bare sprakk av å få en dult borti seg med fingern. Eh... Herregud for noen dårlige ting. Skulle tatt seg ut å levere knuste julegaver. Flaut. De glassene hadde aldri tålt å bli vasket. Fint man oppdaget det før det var for sent og før man kjøpte enda mer fra Lexington. 

Endret av Eltele
Gjest Kritt
Skrevet
3 minutter siden, Eltele skrev:

Rart fordi de håndkleene jeg hadde ble ødelagt etter et par vasker. Sengesettene også. Det ble som ull på en måte. 

Jeg kjøpte derfor noe annet og noe bedre på KID, halvparten av prisen og dobbelt så bra. Da vet man hva man får. 

Ikke min erfaring, kanskje de har ulike kvaliteter.

Forresten vasker jeg aldri frottéhåndkler sammen med sengetøy, det ødelegger fibrene i sengetøyet.

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du har kjøpt ekte vare? Eller at du vasker det riktig? Har overhode ikke samme erfaring. Har selv sengetøy, kopper, håndklær og morgenkåpe. 

Anonymkode: c1f68...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...