Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har besøk av venner eller besøker en venn som bor i samme by, hvor lenge er det vanlig eller forventet at besøket varer? Føler at jeg ikke har tid til å besøke venner eller få besøk de dagene jeg er på jobb, fordi det ligger en forventning der om at besøket skal vare fra jeg er ferdig på jobb og til nærmere midnatt.

Anonymkode: 0be01...64d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Besøk varer til gjesten finner ut av beaøket er over. Alternativt til eieren av besøkshjemmet har gitt beskjed om at hen skal noe klokka x og derfor må avslutte besøket. 

Anonymkode: 4da18...374

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flere ganger bare sagt: Nå kan dere gjøre hva dere vil, men jeg er nødt til å legge meg straks. Da tar det ikke mange minuttene før de er ute av døra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å si ifra, eller selv dra hjem når jeg føler for det. Det jeg lurer på er hva som er normalt, i den grad man kan snakke om normaler. :)

Anonymkode: 0be01...64d

Gjest Ingrid78
Skrevet

Som regel møtes vi i helgene, og da blir det fort noen timer altså. 5-6 timer minst. 

AnonymBruker
Skrevet

3 timer holder i massevis :) 

Anonymkode: f9492...c49

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor mye tid vi har og hvor slitne vi er. Alt fra å stikke innom en liten time til langt utover kvelden. Men sjeldent noen av oss orker å bli til midnatt hvis vi kommer rett fra jobb og skal tidlig opp dagen etter.

Anonymkode: 68263...000

Skrevet

Kommer helt an på besøket og årsaken til besøket egentlig. Som oftest max et par timer, mens andre ganger hele dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...