Gå til innhold

Når står du opp i helgene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriv gjerne om du har barn eller kjæreste, og om du jobber eller studerer  :) 

Anonymkode: a1a8b...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme tid som resten av uken, kl 8. Er arbeidsledig, har samboer som jobber fulltid, ingen barn. 

Gjest Senil
Skrevet

Kommer helt ann på. Har ikke en døgnrytme og kan sovne før 21 når jeg har fri og våkne 5, men kan også legge meg 08( nattvakt) og stå opp 15. Har store barn så nå la jeg kroppen styre søvnmønsteret selv og står aldri opp samme tid.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det varierer mellom 8 og 10.

Skrevet

Jobber annenhver helg (lørdag og søndag). Da står jeg opp 07.15. De helgene jeg har fri står jeg opp rundt 07.30-08.00. Når jeg jobber helg i sommersesongen står jeg opp 06.30.

Skrevet

Det kommer helt an på. Nå er jeg delvis sykmeldt, så har nok snudd døgnet litt. Er vanligvis den siste i seng, og den første som våkner og står opp da :) er jeg hos venner i helgene, så gjelder det samme. Står sjelden opp etter kl 10.

Skrevet

Blir i 8-9 tiden. Skulle gjerne ha sovet lenger, men ungene er dessverre morgenfugler. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 9 og 11. Har 3 tenåringer, så jeg er ofte først opp om morgenen i helga uansett 😂🙈

Anonymkode: c6f80...cd1

• Liker 1
Skrevet

Har 2 tenåringer og står opp sammen med kona ca 11.

AnonymBruker
Skrevet

13 :D

Anonymkode: d9c22...79a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobber offshore - døgnrytmen er stort sett alltid fucked 🤪 17.00/05.00 på jobb, alt mellom 05-12 når jeg er hjemme, avhengig av hvordan jeg har jobbet. 

Anonymkode: 0da9b...7f1

AnonymBruker
Skrevet

Drar den ut lenge de fleste helger. Våkner som regel første gang et sted mellom 09 og 11, noen ganger står jeg opp da, andre ganger sover jeg et par timer til eller ligger og slumrer med bok eller mobil til jeg blir sulten nok til å stå opp. Står opp alt for tidlig i ukedagene så morgenen i helgene er hellige! Jobber, har samboer, ingen barn.

Anonymkode: 11d30...5b8

Skrevet

Ingen barn. 

Kommer an på når jeg legger meg. Legger jeg meg kl 23 kan jeg sove til mellom kl 10-13. Legger jeg meg kl 04 kan jeg sove til kl 13-15. 

AnonymBruker
Skrevet

I helga legger jeg meg åtte og står opp fire, det er deilig. På arbeidsdager legger jeg meg fire og står opp åtte, det er ikke deilig.

Anonymkode: 20eaa...fd7

AnonymBruker
Skrevet

13-14.30 om jeg ikke skal noe. Er ufør, har samboer. 

Anonymkode: c51c3...cdd

AnonymBruker
Skrevet

Gift. Barn. Står opp 05.30 i ukedagene, og rundt kl. 06-06.30 i helgene. 

Anonymkode: b066a...199

Gjest Berlinerbolla
Skrevet

Når ungene våkner. Stort sett rundt 6

AnonymBruker
Skrevet

Står som regel opp 13-14 når jeg ikke skal på jobb. Har samboer, men ikke barn.

Anonymkode: fecb5...d9b

AnonymBruker
Skrevet

Ca 8-9, jobb, ingen barn

Anonymkode: 962d6...f7c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gift. Barn. Står opp 05.30 i ukedagene, og rundt kl. 06-06.30 i helgene. 

Anonymkode: b066a...199

Akkurat samme her. Småungene er som regel oppe i sekstiden uansett dag. I dag har jeg for første gang på en evighet sovet nesten til klokka sju. Lykke!!

Anonymkode: a4cff...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...