Discover Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Jeg har vært og reist mange ganger til varmere strøk. Jeg er veldig lys i huden, og det tar meg derfor veldig lang tid for å i det hele tatt få skille. Jeg ønsker derfor å bruke en selvbruningskrem i starten, så jeg slipper å være helt hvit. Noen som har en til lys hud å anbefale? Jeg orker ikke å bruke type 500kr på butikken, da går jeg heller uten. Er det noen billigere varianter å anbefale til veldig lys hud?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Jeg pleier å bruke en fra Nivea som er fuktighetskrem med litt selvbruning. Dette gir meg en naturlig gylden farge uten at jeg blir orange, og uten skjolder. Siden mitt utgangspunkt er veldig blekt blander jeg ca 50/50 selvbruningskrem og vanlig fuktighetskrem. Dette tar jeg på huden omtrent en gang i uken etter dusj. Etter en måned eller så er jeg kvitt blåtonen, så da trapper jeg ned så jeg bare vedlikeholder fargen til jeg begynner å få naturlig farge. Det er viktig å huske at denne brunfargen ikke beskytter mot sola, så jeg bruker høy faktor til jeg er sikker på at huden tåler redusert solfaktor. I varme strøk betyr dette i praksis 50 i en uke minst. Anonymkode: e7336...347
Discover Skrevet 7. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å bruke en fra Nivea som er fuktighetskrem med litt selvbruning. Dette gir meg en naturlig gylden farge uten at jeg blir orange, og uten skjolder. Siden mitt utgangspunkt er veldig blekt blander jeg ca 50/50 selvbruningskrem og vanlig fuktighetskrem. Dette tar jeg på huden omtrent en gang i uken etter dusj. Etter en måned eller så er jeg kvitt blåtonen, så da trapper jeg ned så jeg bare vedlikeholder fargen til jeg begynner å få naturlig farge. Det er viktig å huske at denne brunfargen ikke beskytter mot sola, så jeg bruker høy faktor til jeg er sikker på at huden tåler redusert solfaktor. I varme strøk betyr dette i praksis 50 i en uke minst. Anonymkode: e7336...347 Mener du at du blander 50/50 med den fra Nivea? Har du navn på denne? Siden dette er en fuktighetskrem, må man bruke hanske?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 20 minutter siden, Discover skrev: Mener du at du blander 50/50 med den fra Nivea? Har du navn på denne? Siden dette er en fuktighetskrem, må man bruke hanske? Oups, viste seg at den er fra Dove. Dove Dermaspa Summer Revived. Jeg blander 50/50 med denne og min vanlige fuktighetskrem, og smører på huden med hendene. Etterpå vasker jeg hendene godt, så det er ikke nødvendig med hanske. Det er egentlig ikke meningen å blande den ut, men jeg synes det blir for kraftig. Det blir penere resultat om jeg blander den ut og bruker lengre tid på å oppnå fargen jeg ønsker. Anonymkode: e7336...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå