Gå til innhold

Skal på date med en fra Tinder.. -nervøs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date i dag, med en fra Tinder. Første daten. Jeg er kjempenervøs. Tenker : tenk om han blir skuffet når han ser meg, går hele tiden å stresser og gruer meg... , hva skal jeg kle meg i? og kaffedate? Jeg drikker jo ikke kaffe engang, men har sagt ja til en kaffe.... 

Noen som kan beroligge meg litt? Nervøs... 

Anonymkode: ed5bd...8ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe deg en tekopp, en brus eller noe lett mat, det MÅ ikke være kaffe selvom man kaller det kaffedate :)
Ikke vær så redd for om han blir skuffet når han ser deg, han tenker nok det samme om deg, og det skal en drastisk forandring fra bildet til virkeligheten til at man tenker "åh søren" når man ser noen med god innstilling, et smil og imøtekommende holdning :)
Kle deg i noe normalt, men fiks gjerne hår og negler, eller kle deg i noe litt penere enn normalt og kanskje noen pene sko og la håret være normalt :) Balansegang , for du skal ikke se for anstrengt og stæsjer ut heller. Ta det som en vanlig dag og et vanlig treff, kaffedate er veldig uformelt. Hadde vært noe annet om det var restaurant.
Det går nok helt fint!
Husk å kartlegg hva han er ute etter om du ikke allerede har gjort det , spør "Er du ute etter kjæreste eller tar du det som det kommer eller er du ute etter noe moro og uforpliktende?" Hvis han svarer at han tar det som det kommer så pakker han inn at han er ute etter uforpliktende sex, er han faktisk ute etter kjæreste så svarer han "Kjæreste." uten noe om og men og hvis.

Lykke til! :)

Anonymkode: fd111...44c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"og kaffedate? Jeg drikker jo ikke kaffe engang, men har sagt ja til en kaffe...." 😂 ♥ 

Det går nok fint skal du se, ts :) senk skuldrene, drikk en kopp te eller brus, og bare prøv å slapp av :) snakk litt om ting dere allerede har snakket om, vis interesse ved å spørre, å snakke litt om han og, snakk litt om deg selv, og prøv å bare nyt daten :)

Lykke til! 

Anonymkode: d02b2...6f9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"og kaffedate? Jeg drikker jo ikke kaffe engang, men har sagt ja til en kaffe...." 😂 ♥ 

Det går nok fint skal du se, ts :) senk skuldrene, drikk en kopp te eller brus, og bare prøv å slapp av :) snakk litt om ting dere allerede har snakket om, vis interesse ved å spørre, å snakke litt om han og, snakk litt om deg selv, og prøv å bare nyt daten :)

Lykke til! 

Anonymkode: d02b2...6f9

Jeg pleier å like turdater best. Men jeg velger å gå å spise noe lett og drikke en brus. Og tar det som det er selv om jeg tror det blir avvisning. Jeg tror at jeg blir avvist men jeg forsøker å være vøre meg selv og gi blaffen. Liker han meg ikke så har jeg ihvertfall forsøkt. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kjøpe deg en tekopp, en brus eller noe lett mat, det MÅ ikke være kaffe selvom man kaller det kaffedate :)
Ikke vær så redd for om han blir skuffet når han ser deg, han tenker nok det samme om deg, og det skal en drastisk forandring fra bildet til virkeligheten til at man tenker "åh søren" når man ser noen med god innstilling, et smil og imøtekommende holdning :)
Kle deg i noe normalt, men fiks gjerne hår og negler, eller kle deg i noe litt penere enn normalt og kanskje noen pene sko og la håret være normalt :) Balansegang , for du skal ikke se for anstrengt og stæsjer ut heller. Ta det som en vanlig dag og et vanlig treff, kaffedate er veldig uformelt. Hadde vært noe annet om det var restaurant.
Det går nok helt fint!
Husk å kartlegg hva han er ute etter om du ikke allerede har gjort det , spør "Er du ute etter kjæreste eller tar du det som det kommer eller er du ute etter noe moro og uforpliktende?" Hvis han svarer at han tar det som det kommer så pakker han inn at han er ute etter uforpliktende sex, er han faktisk ute etter kjæreste så svarer han "Kjæreste." uten noe om og men og hvis.

Lykke til! :)

Anonymkode: fd111...44c

Takk til dere begge for svar. Veldig nyttige råd her fra deg. Takk :) . Tror det er få som elsker å date. Det er litt tøfft på en førstedate men den som intet våger kan aldri vinne :)

Anonymkode: ed5bd...8ce

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg var på en date nylig, der han jeg møtte var veldig nervøs som deg. Det skinte gjennom og det var ikke hvem han var som skuffet meg eller som jeg ikke likte, men det jeg ikke likte var at det var vanskelig å se hva som var HAM da alt var gjennomsyret av nervøsitet. Vil du ikke heller bli avvist for den søte, flotte jenta du er? Heller enn å bli avvist fordi du var for opptatt av å ikke skuffe?

Det er som du sier, den som intet våger intet vinner. Men kanskje det å ha mer fokus på ham enn på deg selv kan hjelpe deg. Dette er ikke en prestasjon for din del, det handler også om å finne ut du er interessert i ham! Jeg tror at når man blir trygg på at man er god nok og trygg på at man før eller senere vil finne "den rette" går nervøsiteten bort, for man legger ikke enorm viktighet i denne ENE daten. Du er jo god nok som du er, og liker han deg ikke eller blir skuffet over det, så er det jo mye bedre at du finner en som liker nettopp DEG! 

Lykke til! 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...