Profectus95 Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Hei! Har en liten oppvaskmaskin som ikke vasker reint lenger og som alltid slutter 10 min før programmet er ferdig. Hjelper kkke å trykke start, må alltid ta ut stikkontakt 😳 Har prøvd: 1. Salt i maskinen 2. Ulike program + sjekker at armen har fri bevegelse 3. Bytte type tablett men finner dem alltid uløst 4. Tatt ut filter nederst og vasket 5. Brukt oppvaskkosten til å vaske over armen itilfelle den er tett Noe jeg har glemt?🙄
Mr. Kilmister Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 1 minutt siden, Profectus95 skrev: Hei! Har en liten oppvaskmaskin som ikke vasker reint lenger og som alltid slutter 10 min før programmet er ferdig. Hjelper kkke å trykke start, må alltid ta ut stikkontakt 😳 Har prøvd: 1. Salt i maskinen 2. Ulike program + sjekker at armen har fri bevegelse 3. Bytte type tablett men finner dem alltid uløst 4. Tatt ut filter nederst og vasket 5. Brukt oppvaskkosten til å vaske over armen itilfelle den er tett Noe jeg har glemt?🙄 Slegge eller balltre👍 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 1 minutt siden, Profectus95 skrev: Hei! Har en liten oppvaskmaskin som ikke vasker reint lenger og som alltid slutter 10 min før programmet er ferdig. Hjelper kkke å trykke start, må alltid ta ut stikkontakt 😳 Har prøvd: 1. Salt i maskinen 2. Ulike program + sjekker at armen har fri bevegelse 3. Bytte type tablett men finner dem alltid uløst 4. Tatt ut filter nederst og vasket 5. Brukt oppvaskkosten til å vaske over armen itilfelle den er tett Noe jeg har glemt?🙄 Ja, feilsøking i brukerveiledningen til maskinen. Når tabletten ikke løses opp, så kan en forklaring være at noe i maskinen blokkerer for at vaskepulverluken åpner seg. I vår maskin kan vi ikke sette store øser eller slikkepotter i bestikkskuffen nærmest såpeluken, da åpnes den ikke. Vasker den varmt? Hva med å prøve pulver fremfor tablett? Er avløpsrøret tett? Den tørker tydeligvis ikke heller? Anonymkode: 94bce...3f0 1
Profectus95 Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2018 Hm, luken åpnes men tabletten ligger bare slengt enten på noe eller nederst 🙄Hvordan sjekker jeg at den er varm? Virker jo varmt de gangene keg har glemt noe og åpner midt i et program... Avløprøret🙄 høres komplisert ut...men får sjekke, aner ikke hvor det røret er enganf 🙈 takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 4 minutter siden, Profectus95 skrev: Hm, luken åpnes men tabletten ligger bare slengt enten på noe eller nederst 🙄Hvordan sjekker jeg at den er varm? Virker jo varmt de gangene keg har glemt noe og åpner midt i et program... Avløprøret🙄 høres komplisert ut...men får sjekke, aner ikke hvor det røret er enganf 🙈 takk for svar! Har du ingen pappa, storebror, bestefar eller andre å ringe til? Anonymkode: 94bce...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå