AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Jeg er invitert i en bursdag. Egentlig har jeg lyst å gå, samtidig ikke. Dette er bare jenter og tidligere erfaring har vist at det kun har blitt snakk om mann, hus, ferier og barn. Jeg ble singel nylig, stygt brudd og planene våre om hus, barn og bryllup ble bare kastet ut vinduet. Så skal jeg sitte å høre på hvor bra de har det, hvor lykkelige de er, barna osv. Jeg kommer til å gå rett i kjelleren. Hva er en ok unnskyldning for å ikke gå? Anonymkode: b1e77...378
Gjest Lexie Grey Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Når du våkner på morgenen den dagen selskapet er, sender du melding til vertinnen og sier du dessverre har blitt syk over natta og at du derfor må trekke deg. Du kan også si at det plutselig kom noe i veien og at du ikke kan komme likevel. De har jo ikke noe med hva det er? Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omgangssyke. Anonymkode: e06ff...6be Akkurat nå, Moondance skrev: Når du våkner på morgenen den dagen selskapet er, sender du melding til vertinnen og sier du dessverre har blitt syk over natta og at du derfor må trekke deg. Du kan også si at det plutselig kom noe i veien og at du ikke kan komme likevel. De har jo ikke noe med hva det er? Klem til deg Takk dere. Jeg tenkte kanskje å bare skrive at det er kommet noe i veien. Blir jo veldig generelt, men som du sier; det har de jo egentlig ingenting med. Jeg gir jo beskjed. Samtidig er det dumt for det er så mye trivelige mennesker Anonymkode: b1e77...378
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Vet du, jeg syns du burde vurdere å gå likevel. Du har absolutt ingenting å skamme deg over! Livet er i stadig endring, for alle, så neste gang er det en annen som sitter der nyskilt og i en livsendring. Hold hodet høyt. Hvis noen spør så si det har vært kjipt men at du gleder deg litt òg; nye muligheter. Jeg er sikker på at de er mer støttende enn du tror, og vips kommer det frem at ting ikke er så rosenrødt for dem heller. Skjønner deg godt om du ikke orker, altså, men om du finner på en unnskyldning så bør du legge noen koselige planer for deg selv, slik at du ikke gjemmer deg hjemme og får dårlige følelser rundt det. Klem til deg. Anonymkode: 0b127...a38
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Jeg tenker at det kan være fint for deg å gå i stedet for å sitte hjemme å dyrke minner over eget tap og brudd. Er jo fint å få opp håpet litt igjen ved å høre om at andre har det bra, og hvis det blir for mye prat om mennene kan du jo prøve å dreie samtalen over på barna eller andre ting? Snakke om gamle minner dere har som venninder, ferier, hva dere savner og husker fra tiden som venninder, om dere kanskje skulle fått til flere vennindeturer uten menn og barn og snakke litt om hvor det kunne vært og hva dere ville gjort osv Trenger ikke bare handle om mennene Er jo trossalt jentekveld så snakk om dere , og er dere ordentlig nære så gjør det nok ingenting å påpeke på en humoristisk måte at "Dere, kan vi ikke snakke om noe annet enn mennene våres nå som vi har jentekveld og endelig en pause fra dem? " Anonymkode: 7cc63...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå