Gå til innhold

Skal GÅ fra Manglerud til Skullerud, kan noen forklare? (ikke så kjent)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt inn på en airbnb leilighet denne helgen. Skal besøke diverse venner og skal bo på Manglerud. Den ene dagen skal jeg helt til Skullerud og har ikke bil. Er sprek og vil gå. Ønsker gå langs østensjøvannet. Vet hvor jeg kommer meg dit fra Manglerud, men vet ikke hvor jeg tar opp igjen, så jeg kommer meg til Skullerud (området rundt butikken/sykehjemmet på Skullerud).....Kan noen forklare meg hvor jeg "tar av" langs Østensjøvannet for å komme meg dit?

Jeg vet det er et stykke å gå men tar det som trim og gleder meg til det :) 

Vil gjerne ha forslag fra lokalkjente. Takk. 

Anonymkode: 06d05...771

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

maps.google.no

Anonymkode: 62d94...e2d

• Liker 1
Skrevet
På 5.5.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt inn på en airbnb leilighet denne helgen. Skal besøke diverse venner og skal bo på Manglerud. Den ene dagen skal jeg helt til Skullerud og har ikke bil. Er sprek og vil gå. Ønsker gå langs østensjøvannet. Vet hvor jeg kommer meg dit fra Manglerud, men vet ikke hvor jeg tar opp igjen, så jeg kommer meg til Skullerud (området rundt butikken/sykehjemmet på Skullerud).....Kan noen forklare meg hvor jeg "tar av" langs Østensjøvannet for å komme meg dit?

Jeg vet det er et stykke å gå men tar det som trim og gleder meg til det :) 

Vil gjerne ha forslag fra lokalkjente. Takk. 

Anonymkode: 06d05...771

JEg er ikke så god på å forklare, men gå til enden av vannet der veien går igjennom. Ta så til høyre til det «store krysset» og gå deretter til venstre og følg veien i ca 20 min, så er du der :)

Skrevet

Når du kommer til enden av vannet så kan du følge en liten sti (den går under den brua) altså en sti som ikke følger vannet. Du kommer til noen lave røde (?) Rekkehus,en fotballbane og tilslutt en skole. Så bare fortsetter du og ender opp i krysset der rett ved T-banen.

AnonymBruker
Skrevet

Når du kommer fra Manglerud og går mot Skullerud går jeg utifra at du går på høyre side av vannet. Følg turveien videre mot Skullerud, rett frem når du kommer til brua. Da kommer du til Rustad skole og der kan du gå gjennom skoleområdet og fortsette rett frem gjennom et boligområde. Gå bare rett frem så kommer du ut ved butikken, der går du til høyre så er du ved sykehjemmet.

Anonymkode: c052c...e04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...