Gå til innhold

HUNDEN MIN FLASSER!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en tispe på 1,5 år. Hun er blanding av chinesisk nakenhund med pels, pomeranian, papillon og russisk toy terrier.❤️ Hun er frisk og rask, viser ikke tegn på ubehag/sykdom. Men hun klør seg selv mye. Mer enn normalt. Hun flasser også. Små hvite «korn» ligger inntil huden og drysser av. Hun er allergivennlig og røyter ikke.😉 Jeg bader/dusjer henne normalt.(når det trengs.)

Hva bør jeg gjøre? Er det noe som kan hjelpe. Har hørt olje i maten, funker det?

takk for svar:)

Anonymkode: 762c7...4e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min pomeranian flasser i stressende situasjoner. Som da jeg hadde henne med meg på skolen og alle ville snakke med henne. 

Anonymkode: 0ac71...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Olje i maten kan funke, eller bytte av fôr. Eller bytte av pelsprodukter ved dusj. 

Tørr og flassete hud kan i noen sjeldene tilfeller være symptomer på stoffskifte- eller leversykdom. Det kan veterinær utelukke. 

Anonymkode: 6a117...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke stresset. Vi tar henne ikke med der det er mange folk. Hun er kun hjemme og på tur nå for tiden. For vi har en valp, så vi kan ikke ta begge med rundt hele tiden. Er mye hjemme.

Men vi får jo besøk av og til. Det liker hun veldig godt. Vi har også byttet fôr. Så ikke noen forbedring... Skal prøve olje i maten:))

Anonymkode: 762c7...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Min gjør også det, men byttet til fôr med Omega 3/laks og da ble det bra. 

Anonymkode: b2a45...ec9

Skrevet

Prøv kaldpresset lakseolje,fås til en rimelig penge via nettbutikk. Dersom det ikke hjelper ville jeg vurdert forbytte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...