Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Jeg ringte nettopp DnB NORs sentralbord for å få faksnummeret til en filial da de har byttet faksnummer. Jeg skal sende inn papirer, men fikk ikke det nye nummeret av saksbehandleren...Uansett, da jeg ringte for å få dette oppgitt kunne ikke damen gi meg nummeret, hun kunne bare sette meg over til noen i denne filialen. Hva er dette for noe tull? Man kommer jo aldri frem for alle er jo opptatt i telefonen. Er det virkelig så farlig å oppgi et faksnummer? (Får prøve å få tak i denne saksbehandleren igjen da som jeg faktisk har internummeret til...men han er jo alltid opptatt.)
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Kanskje hun har fått beskjed om å ikke gi ut fax nr. men d er jo litt rart, trodde ikke det var så farlig. Jeg har jobbet på flere sentralbord og gir alltid ut fax.nr, trenger ikke sette over, utenom hvis de skal ha andre opplysninger som gjelder personer feks..
Hilde Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Jeg opplevde det samme da jeg ringte Postens kundeservice. Ikke fillern om jeg fikk opplyst telefonnummeret til min lokale filial. Han måtte isteden sette meg over. Og siden det var opptatt i andre enden fikk jeg beskjed om å ringe igjen senere.. TRE ganger gjorde jeg det før jeg kom gjennom.
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Det er dårlig service.. Det skal jo ikke være sånn...
Superlammet Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Nå kjenner ikke jeg til hvilke sentralbordsystem de aktuelle firmaene bruker, men jeg vet at det er sentralbord som er nokså tungvinte og som det er veldig vanskelig å faktisk finne et telefonnr. De fleste er datastyrte og det står mest på navn. Lite sentralborddamen/-mannen kan gjøre da, men skjønner frustrasjonen. Er mye en burde og man skulle ønske at alle sentralbord var feilfrie. Sitter selv i et sentralbord og jobber nå om dagen med å få en mye bedre løsning som vil gjøre jobben mer effektiv. Dessverre står det mye på økonomien, hva firmaet vil satse..
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Nå kjenner ikke jeg til hvilke sentralbordsystem de aktuelle firmaene bruker' date=' men jeg vet at det er sentralbord som er nokså tungvinte og som det er veldig vanskelig å faktisk finne et telefonnr. De fleste er datastyrte og det står mest på navn. Lite sentralborddamen/-mannen kan gjøre da, men skjønner frustrasjonen. Er mye en burde og man skulle ønske at alle sentralbord var feilfrie. Sitter selv i et sentralbord og jobber nå om dagen med å få en mye bedre løsning som vil gjøre jobben mer effektiv. Dessverre står det mye på økonomien, hva firmaet vil satse..[/quote'] Jeg har også jobbet på sentralbord et sted med mange avdelinger og det er virkelig ikke noe problem å lage en liste over faksnummer for å opplyse kunden når de ringer. Det er jo regelrett dårlig service å ikke kunne det. Det hørtes ut som hun hadde nummeret for hun sa: "ja, det har jeg vet du"...også ble hun litt usikker og spurte hvor jeg ringte fra.....
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #7 Skrevet 26. februar 2005 Dette høres ut som unødvendig merkelig oppførsel. Det oppleves som direkte kundefiendtlig at de ikke kan/vil opplyse om direktenummer og faksnummer. Det er jo slik overalt nå at det er lang kø eller de man skal nå er opptatt eller ikke tilstede. Da er det greit å selv ha skrevet ned nummeret.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 Dette oppleves oftere og oftere - og er sammen med gebyrene den beste grunn til å bruke nettbank. Glem DnB, Posten og alle de andre med "god" kundeservice - så ofte du kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå