AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Fungerer slik hjemmelaser på intimbruk, noen som har prøvd ? I så tilfelle hvilket apparat ? Jeg er lys i huden å har mørk blonde hår ( typisk norsk) Føler meg litt utilpass å gå på laserklinikk for å få gjort dette Anonymkode: c4ec1...985
LeneXCII Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fungerer slik hjemmelaser på intimbruk, noen som har prøvd ? I så tilfelle hvilket apparat ? Jeg er lys i huden å har mørk blonde hår ( typisk norsk) Føler meg litt utilpass å gå på laserklinikk for å få gjort dette Anonymkode: c4ec1...985 Prøvde litt selv, uten noe godt resultat. Ser noen skriver at de får bedre resultater, men uansett er slike hjemme-lasere mye svakere enn det utstyret som blir brukt på klinikk. Såkalte hjemme-lasere er vel dessuten IPL og ikke ordentlig laser. Ingen grunn til å føle seg utilpass, selv om jeg skjønner tanken. Disse som driver med det til daglig er veldig profesjonelle, det er jo dette de driver med og de har garantert sett alt!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Den beste komboen er lys hud og mørkere hår. Jeg er selv lys, og har brune hår. Jeg bruker IPL og har veldig, veldig god effekt av det. Men maskinen fungerer f.eks. ikke noe godt på blonde hår, eller på mørkere hud. Vet ikke hvordan IPL fungerer på mørkeblonde hår. Anonymkode: 5c6c8...a44
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 IPL funker på bikinilinjen ja. Men det stopper ikke hårvekst, det bare sakter ned prosessen. Etter jevnlig bruk en lengre periode kan hårveksten oppfattes som stoppet og ikke komme tilbake før 1-4 måneder senere. Anonymkode: 9a01a...89a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Den beste komboen er lys hud og mørkere hår. Jeg er selv lys, og har brune hår. Jeg bruker IPL og har veldig, veldig god effekt av det. Men maskinen fungerer f.eks. ikke noe godt på blonde hår, eller på mørkere hud. Vet ikke hvordan IPL fungerer på mørkeblonde hår. Anonymkode: 5c6c8...a44 Hvilken har du ? evt link ? Anonymkode: c4ec1...985
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Jeg kjøpte en maskin for noen år siden på elkjøp. Brukte den kun til bikinilinjen og armhuler, og jeg har hatt veldog god effekt av den for nå har jeg nesten ikke hår lenger kanskje bare 1 eller 2 hårstrå jeg napper ut med pinsett annenhver uke. Men det er jo viktig å huske at man må bruke den over en lang periode (hver 4.uke i over ett år) for at det skal hjelpe. Anonymkode: 098d3...3cc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken har du ? evt link ? Anonymkode: c4ec1...985 Jeg har Philips Lumea. Rimelig sikker på at det er SC1997 jeg har. Jeg bruker den kun i underlivet, det hadde tatt for lang tid å bruke den på leggene. På meg forsvinner til slutt alt av hår, men man må jo vedlikeholde med maskinen. Det er ikke permanent. Men nå slipper jeg i alle fall nupper etter barbering. Anonymkode: 5c6c8...a44
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Skrevet 6. mai 2018 Er det trygt å bruke den til hele underlivet ? Mtp ømfintlig /sart hud der ? Anonymkode: c4ec1...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå