Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har prøvd i 3år å bli gravide. Jeg har nå begynt å slanke meg. Veide ca 125kg i februar når jeg startet og veier nå 116,8kg. Jeg spiser 6 måltider om dagen og går turer 5dager i uken, men nå har jeg mistet mensen, og denne perioden (PP48) så måtte jeg tvinge mensen i gang ved hjelp av Provera. Jeg har mye vondt i hodet og jeg har følt en slags kul på insiden av låret, For noen dager siden var denne svart/blå/lilla med blodutredelse.. Er dette noe jeg bør ta opp med lege eller skal jeg vente ? er en uke på overtid med mensturasjon, og ikke gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, FrøkenNordby93 skrev:

Jeg og samboeren har prøvd i 3år å bli gravide. Jeg har nå begynt å slanke meg. Veide ca 125kg i februar når jeg startet og veier nå 116,8kg. Jeg spiser 6 måltider om dagen og går turer 5dager i uken, men nå har jeg mistet mensen, og denne perioden (PP48) så måtte jeg tvinge mensen i gang ved hjelp av Provera. Jeg har mye vondt i hodet og jeg har følt en slags kul på insiden av låret, For noen dager siden var denne svart/blå/lilla med blodutredelse.. Er dette noe jeg bør ta opp med lege eller skal jeg vente ? er en uke på overtid med mensturasjon, og ikke gravid.

Hva tror du selv da? Høres ut som du og legen har mye å snakke om.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hva tror du selv da? Høres ut som du og legen har mye å snakke om.

Nei det er jo derfor jeg spør da? Jeg har jo sagt ifra til legen om at jeg har gått ned så og så mye, men aldri sagt noe om at det ikke er sunt osv. Er gjennom frisklivssentralen og de sa jo at 3 - 4kg per mnd ikke er skadelig? Altså høres jo litt mindfucked ut egentlig..

AnonymBruker
Skrevet

Vektnedgangen trenger ikke å ha noe med at du ikke får mensen, har vondt i hodet og en kul på låret. Kom deg til legen og få deg undersøkt. 

Anonymkode: e820b...d2f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vektnedgangen trenger ikke å ha noe med at du ikke får mensen, har vondt i hodet og en kul på låret. Kom deg til legen og få deg undersøkt. 

Jeg har vært hos fastlege, og vi trodde det var migrene så jeg fikk nye medisiner, men uansett hvor mye migrenespray og paracet jeg tar så går det ikke vekk, men når jeg går tur så går det vekk plutselig.. kan jo ikke gå tur flere ganger daglig for å¨bli kvitt hodeverken for det er jo ikke heldig i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FrøkenNordby93 skrev:

Jeg har vært hos fastlege, og vi trodde det var migrene så jeg fikk nye medisiner, men uansett hvor mye migrenespray og paracet jeg tar så går det ikke vekk, men når jeg går tur så går det vekk plutselig.. kan jo ikke gå tur flere ganger daglig for å¨bli kvitt hodeverken for det er jo ikke heldig i det hele tatt.

Da sier du det til legen og ber om ny vurdering. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Tøytigern skrev:

Dette.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sier du det til legen og ber om ny vurdering. 

Jeg får be om en hastetime på mandag da fastlegen har fryktelig lang ventetid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...