VinterRose Skrevet 5. mai 2018 #1 Del Skrevet 5. mai 2018 Med inspirasjon fra et annet forum jeg er på, starter jeg en tråd hvor vi kan skrive noen linjer om dagens planer, manglende planer etc etc. Vær så konkret og detaljert du selv ønsker, men unngå de lange avhandlinger. F. eks. slik: God lørdag! Første arbeidsuke etter 3 ukers sykemelding er overstått, merker at jeg ikke har vært 100%. Blir godt med en rolig helg. En tur på trening nå på formiddagen (og kanskje jeg sniker meg til litt sol etterpå 🤫). Litt handling etterpå og rett og slett avslapning hjemme med samboer i det nydelige været. Ha en fin lørdag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 5. mai 2018 #2 Del Skrevet 5. mai 2018 God mailørdag! Datteren våknet så altfor tidlig 😧, så her har vi vært i gang altfor lenge. Treningsfri i dag, gjør klar til årsdebut på motorsykkelen Fortsatt god bedring til VinterRose! Nyt dagen kg’ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheBigKahunaBurger Skrevet 5. mai 2018 #3 Del Skrevet 5. mai 2018 Rolig dag her, intet spesielt på tapetet. 1 time siden, LeneXCII skrev: Treningsfri i dag, gjør klar til årsdebut på motorsykkelen Kult! Hva slags sykkel har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 5. mai 2018 #4 Del Skrevet 5. mai 2018 4 timer siden, TheBigKahunaBurger skrev: Rolig dag her, intet spesielt på tapetet. Kult! Hva slags sykkel har du? En Honda nc750x 2017 modell, min første sykkel! Da koser mor seg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mai 2018 God søndag! Store deler av denne dagen akter jeg å tilbringe på terrassen og nyte fine været vi har. 😎 Så blir det en treningsøkt i sen ettermiddag. @LeneXCII Tusen takk for det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 6. mai 2018 #6 Del Skrevet 6. mai 2018 God dag! Nå har jeg polert halve bilen. Er ikke det typisk mannejobb?? Nå skal jeg nyte resten av dagen og slikke litt sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheBigKahunaBurger Skrevet 6. mai 2018 #7 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Ny rolig dag her med forefallende aktiviteter, samt kos med samboeren Fin sykkel @LeneXCII @Missfitness Likestilling har sin pris 😂 Endret 6. mai 2018 av TheBigKahunaBurger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 7. mai 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 7. mai 2018 God mandags kveld! Puh, her går det unna. Møter på jobb i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå