Gå til innhold

Beskytte veggen mot senga, tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan dere beskytter veggen mot å få merker fra senga fra sex etc. Jeg har akkurat kjøpt ny leilighet, og malt soverommet i en supermatt farge fra Jotun, men syntes denne får så veldig lett merker. Er redd jeg skal få merker fra kantene på senga (vanlig rammemadrass med bein). Skal selvfølgelig kjøpe sengegavl etterhvert, men dette har jeg ikke penger til enda. Lurer på om det kan fungere med vanlige møbelknotter? Eller er jeg litt overbeskyttende overfor veggen nå?

Det er selvfølgelig ikke sånn at jeg forventer store skader på veggen, men syntes det blir så stygt hvis det blir et lite merke, og malingen er ganske dyr, vil nødig måtte sparkle og male over veggen helt på nytt. 

Anonymkode: 04b77...1c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du naboer på andre siden av veggen eller under deg? Kanskje det er bedre å beskytte både naboene og senga enn veggen :klo:

Anonymkode: 87097...e60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, ingen naboer verken under eller ved siden heldigvis :)

Skrevet

Er det ikke bsrr å plassere senga litt ut fra veggen da slik at det er litt luft mellom rsmmemadrassen og veggen? En gavl vil vel ikke hjelpe stort heller... Den kan jo også komme borti veggen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt problemet. Men kan du polstre senga med noe? Feste en pute på eller noe?

Anonymkode: afc70...4da

AnonymBruker
Skrevet

Det koster forresten ikke allverdens å lage en egen gavl.

Anonymkode: afc70...4da

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :) Jeg har også vurdert å kjøpe vanlig seng, for eksempel Brimnes eller Malm fra ikea, men disse må jo garantert være farlige for veggen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...