Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble oppdaget en blighted ovum i uke 8. Fikk abort tabletter og satte disse hjemme. Etter fire timer fikk jeg to timer med fødselsslignende smerter, diaré og blødninger. Jeg kjente noe kom ut i form av klumper men turte ikke å se. Fire fem timer etterpå blødde jeg litt. Dagen etter - minimalt. To dager etter - absolutt ingenting. Har nå gått litt over en uke - ingen blødninger men helt vanlig utflod. Litt lotion aktig og Vannaktig omhverandre. Ingen tegn til blod i allefall. 

Men de ømme puppene er der enda. Sinnsykt ømme. Slik som under graviditeten.  Legen sier jeg skal gå i fire uker for så å ta en test. Er den positiv skal jeg ta nye tabletter og prøve igjen å få ut alt. Dette EE jo tortur! Vente på den måten! Oppi alt jeg skal om seks uker på tur til Maldivene. Ikke stedet å ha blødninger og mens på nei! Med så lite blødninger kan man vel legge til grunn at kroppen ikke renset det selv! Eller er det så lite fordi det var blighted ovum og kun plommesekk som skulle ut? 

Jeg blir rar i topplokket av dette. Vente vente. 

Anonymkode: e1c33...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler UL.

Skrevet

Jeg ville tatt en sjekk hos legen, ikke ventet til det var gått 4 uker. Jeg hadde MA 7+1 og blødde i litt over 1 uke. Synes det høres litt lite ut du har blødd, men kan jo selvsagt være forskjellig fra person til person. Tar du en sjekk så slipper du å gå og lure ☺️

Gjest BethD
Skrevet

RIng lege og krev UL :) 

leit å høre om BO’en din :( har nettopp hatt en selv

AnonymBruker
Skrevet

Ja har bestilt ul time men ikke ledig time før i slutten av mai ... er jo så mange uker til :( 

Anonymkode: e1c33...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...