Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som å i å få de betatt/forelsket i deg? Jeg lurer seriøst på dette, fordi det virker som på trådene her inne at kvinner forelsker seg etter 1-2 dates. Og i tilllegg har jeg sett slike svar som "han er vel en slik fyr som liker å få jenter forelska i seg slik at han kan få hver og en til å føle seg spesiell og behandle dem som han vil".

er det så enkelt å få kvinner til å falle eller er det kvinnene som setter seg selv og andre kvinner i offerrollen?

Anonymkode: 5bdfc...ae3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Individuelt. Kan ikke dra alle kvinner under én kam. Samme gjelder menn. Noen faller fort, andre ikke. 

Jeg for eks. blir ikke lett forelsket. Går ofte lei etter noen uker, da mennene begynner å snakke om følelser og blir litt for "klengete". Hilsen kvinne 😉

Anonymkode: 0c1f8...780

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mange jeg faller for, men når jeg først faller for noen, faller jeg ganske hardt. Funker ofte dårlig om mannen går inn for å sjarmere meg, det merkes. Og det er som regel ikke de jeg finner attraktive.

Anonymkode: 448c0...97d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en mann, som er utrolig smart, både sosialt og IQ. Han er helt middels utseendemessig. Men har ingen problemer med å dra damer, da han har lært seg nøyaktig hva han skal si, og han er så smart, så han lærer seg hva han skal si, ut fra hvordan damen er, og hva hun sier. For at hun lettest skal falle for han. Jeg falt selv for han, og var sammen med han i 1 år. Og i ettertid, så ser jeg jo hva han gjorde. For en del av det han sa i staten var løgn, da det var ting han sa, for at jeg skulle falle.

Nå er jeg 42 år, og har datet mange. Og har aldri møtt en så smart mann før, som vet hva han skal si, for å få damen til å falle. Tror jo ikke alle vil falle for han, men mange.

Anonymkode: 67ac5...3df

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Svar til trådtittel:

Ja.

-

Isolert sett: det er ikke guttens ansvar at jenten føler at man burde bli like fort forelsket som henne, nei. Enig der.

Anonymkode: 22b27...72f

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som å i å få de betatt/forelsket i deg? Jeg lurer seriøst på dette, fordi det virker som på trådene her inne at kvinner forelsker seg etter 1-2 dates. Og i tilllegg har jeg sett slike svar som "han er vel en slik fyr som liker å få jenter forelska i seg slik at han kan få hver og en til å føle seg spesiell og behandle dem som han vil".

er det så enkelt å få kvinner til å falle eller er det kvinnene som setter seg selv og andre kvinner i offerrollen?

Det handler nok også litt om at de som skriver tråder her om det temaet kanskje er innenfor den kategorien du prater om. Ettersom de kanskje har falt for noen, er frustrert, kanskje føler at han ikke føler det samme etc. Og derfor skriver nettopp her for å få luftet tanker eller få tilbakemeldinger. 

De som derimot ikke faller/blir betatt så fort de skriver kanskje ikke her heller, så de ser du jo ikke noe til? 

Over til spørsmålet ditt, det er nok individuelt akkurat som med menn. Noen kvinner faller fort, noen kvinner faller nesten aldri, noen menn faller fort noen menn faller sjeldent. 

:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er vanskelig og har aldri greid å få noen til å falle for meg i hvert fall :P

Anonymkode: c549c...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er kjempelett fordi mange menn behandler kvinner dårlig, det er bare til å være grei og vise dem interesse og respekt. 

Anonymkode: 47090...018

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en som kan forelske meg veldig fort, uten at mennene gjør noe som helst annet enn å eksistere egentlig. Men jeg kjenner jo ikke personen da, så det er jo egentlig ikke personen jeg forelsker meg i men ideen jeg har av han på en måte. Har også opplevd å bli forelsket i noen etter at jeg ble kjent med de, og skulle helst ønske jeg var sånn alltid. Men jeg tenker ikke på meg selv som noe offer bare fordi jeg blir dumpet av en fyr jeg er forelsket i. For å føle meg lurt må jeg ha blitt ført litt bak lyset.

Anonymkode: 05849...291

• Liker 1
Skrevet

Går man inn for det så er det rimelig lett.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så vanskelig ser det ut som: 

Anonymkode: 1ba80...9e2

• Liker 1
Skrevet

Du må smigre dem.

Ovenfor intelligente kvinner må du betone at de er pene. Tilsvarende ovenfor pene, og kanskje ikke fullt så smarte kvinner, må du fremheve at de er smarte.

Dette fungerer hver gang.

Når du i tillegg kommer med gaver, da ramler trusen garantert av.

Det er ikke mer komplisert enn dette. Lykke til, og du har damer i overflod (helt til lommeboken er tom, da blir de plutselig borte.)

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, DominantHr skrev:

Du må smigre dem.:link::hoho::hoho:

Ovenfor intelligente kvinner må du betone at de er pene. Tilsvarende ovenfor pene, og kanskje ikke fullt så smarte kvinner, må du fremheve at de er smarte.

Dette fungerer hver gang.:link::hoho:

Når du i tillegg kommer med gaver, da ramler trusen garantert av.:link::hoho:

Det er ikke mer komplisert enn dette. Lykke til, og du har damer i overflod (helt til lommeboken er tom, da blir de plutselig borte.):link::hoho::link::link::link:

stygge svar, alt handler ikke om falske mennesker med råtne taktikker, det finnes det som er ekte

Anonymkode: 1fb27...640

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...