Gå til innhold

Flere her som har småbarn som ikke liker å feriere på "galehus" i syden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker for meg som om at drømmeferien til familier er høyblokkhotell i syden med lollo og bearnie, er dette så attraktivt? Man møter gjerne halve bhg der også, alle skal på samme sted. Er d tilfelle? Flere som holder på å kaste opp bare av å tenke på å være innesperret sammen med en flokk med     Uoppdragne barn som aldri skal legge seg om kvelden?

Anonymkode: 5f19d...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jeg (vi) nok aldri til å gjøre nei! Foretrekker "rolige" feriere, og kontrollfreaken bestiller helst fly og hotell separat. 

På den annen side forstår jeg at folk som vil ha minst mulig planlegging av ferie, faller for slike tilbud. 

AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig forutinntatt. Tror neppe at det er et galehus. 
Om du selv vil reise så velg et rolig sted.

Anonymkode: 16f2d...696

• Liker 1
Skrevet

Reiser aldri på charterferie. Vi bestiller alltid flybilletter og hotell separat. Da barna var små, leide vi ofte hus.  Nå pleier vi å ha hotell. Vil heller ikke bo på all-inclusiv, da det mest spennende på ferie, er å finne gode restauranter hvor også lokalbefolkningen går. Dessuten ønsker vi å støtte lokale restauranteiere i stedet for store hotellkjeder. 

• Liker 1
Gjest hind
Skrevet

Jeg er heller ikke videre begeistret for slike reisemål, men jeg må motvillig innrømme at ungene har vært aller mest fornøyde med den ene ferien vi hadde på Lollo og Bernie-hotell. Seriøst, her har vi prøvd å finne på alle slags spennende aktiviteter og opplevelser på flotte steder, bestilt bort på gourmet-restauranter og gjort vårt beste for å gjøre dem kvalitetsbevisste, men ingenting av det kan altså måle seg med å plaske rundt sammen med hundrevis av unger i "familieferiepardiset" Arguineguin :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vi har reist veldig lite charter, pleier heller å bestille flybilletter og hotell hver for seg. Men har da også kommet på litt typiske charterhoteller og det har vært litt lite sjarmerende ja, prøver derfor å unngå det. Liker også å reise rundt og da må man jo bestille fly og hoteller selv. 

Har reist med barn under skolealder til Bali, Spania, Italia og Frankrike. 

Anonymkode: e652c...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...