AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Jeg har veldig god luktesans så jeg merker det godt når det kommer sigarettrøyk og annen røyk inn i min leilighet. Andre derimot har vanskelig for å kjenne det for de tåler røyken mye bedre enn meg. Hvordan kan jeg få målt røyken og mengden av det som kommer inn til meg? Anonymkode: b61e5...907
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig god luktesans så jeg merker det godt når det kommer sigarettrøyk og annen røyk inn i min leilighet. Andre derimot har vanskelig for å kjenne det for de tåler røyken mye bedre enn meg. Hvordan kan jeg få målt røyken og mengden av det som kommer inn til meg? Anonymkode: b61e5...907 Ingenting, med mindre du har veldig god økonomi. Tidligere Pegasus lab i Sverige, husker ikke hva de nå heter, har en test du muligens kan bruke. Men da må du vite når røyken kommer inn, ha utstyret tilgjengelig, og starte målingene. Men det koster deg en god del tusenlappen. Forslaget om Mycoteam kan du glemme. At naboene røyker utenfor kan du ikke forhindre. Men du kan henstille til at de viser hensyn på en høflig måte. Anonymkode: a67d2...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingenting, med mindre du har veldig god økonomi. Tidligere Pegasus lab i Sverige, husker ikke hva de nå heter, har en test du muligens kan bruke. Men da må du vite når røyken kommer inn, ha utstyret tilgjengelig, og starte målingene. Men det koster deg en god del tusenlappen. Forslaget om Mycoteam kan du glemme. At naboene røyker utenfor kan du ikke forhindre. Men du kan henstille til at de viser hensyn på en høflig måte. Anonymkode: a67d2...2c3 Det er røyk fra utleieleiligheter. Alle leilighetene har røykeforbud. Anonymkode: b61e5...907
T-Rex Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Du kan kanskje forhøre deg om å få lånt apparaturen brukt i denne filmsnutten fra NRK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå