AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Hva tror dere? Er det noe man kan bruke om 10 år også eller helt ut om noen år? Anonymkode: d49bc...4ed
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Man kan jo bruke den, men tror ingen vil betale dagens priser om 10 år. De er jo kun verdt det pga instagramhypen. Man kan få tilsvarende klokke vesentlig billigere. Anonymkode: 74609...55f 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Man kan jo bruke den, men tror ingen vil betale dagens priser om 10 år. De er jo kun verdt det pga instagramhypen. Man kan få tilsvarende klokke vesentlig billigere. Anonymkode: 74609...55f Edit: Trodde egentlig at Wellingtonhypen allerede var over. Anonymkode: 74609...55f 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Nei. De vil bli forbundet med rosabloggere, som etterhvert er en utdøende rase. Altså ikke positivt. For meg, er klokkene allerede "harry" fordi de pusher dem så hardt via rosabloggere. Anonymkode: cfdc0...674 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Billigklokker tar seg ikke bra ut uansett. Anonymkode: 447f1...729 3
miaw Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 (endret) For meg er det ingenting tidløst og klassisk over daniel wellington klokker. Den markedsføring har gått over stokk og stein som AB over skriver her, de har pusha alt for hardt på bloggere og instagrammere. Det finnes mange andre fine klokker! Endret 4. mai 2018 av miaw 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Tidløst betyr jo per se definisjon at klokkene ikke er polariserende. En Daniel Wellington-klokke rent designmessig er noe som passer hverdag som fest, og vinter som sommer. Hvis du er detaljefokusert på klokker vil du ha egne klokker for forskjellig temperatur i løpet av året. Tidløst er pr. se definisjon til orientering for nisjemarkedet, for å finne noe som er ''all season, all occeasions''-vis. Svar til trådtittel: Ja. Anonymkode: 439af...31a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Oj, enda en ting folk elsker å hate. For 3-4 år siden var det Omaggio-vaser, og for 1-2 år siden var det Michael Kors-vesker. For å være ærlig, synes jeg DW-klokkene jevnt over framstår med ganske ren og enkel design, noe som gjør dem ganske tidløse. De blir neppe noensinne sett på som eksklusive klassikere, men det henger mer sammen med litt for lav pris, at kvaliteten er helt grei, men ikke mer enn det, og at det er laget alt for mange av dem til at de blir etterspurte som samlerobjekter. Anonymkode: c62b3...af5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Jeg synes de er fine, tidløse eller ei, men jeg kommer ikke til å kjøpe den pga. markedsføringen. Annonser via bloggere som driver svært uetisk, på Instagram uten annonsemerking osv. Særlig den siste biten, som faktisk er ulovlig, er helt klart en grunn for ikke å kjøpe klokkene. Anonymkode: 5924e...61d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #10 Skrevet 5. mai 2018 Ganske tidløse i utseende, men DW har klart å assosiere dem med blåste interiør- og rosabloggere, og da er det ødelagt for alltid, for min del. Anonymkode: ff0ba...92a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #11 Skrevet 5. mai 2018 Alle DW-klokker jeg har sett har vist tiden, så da er de vel per definisjon ikke tidløse Anonymkode: 35f8e...815 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #12 Skrevet 5. mai 2018 Tidløse eller ei; av prinsipp kjøper jeg ingenting av det spm bloggere reklamerer for. Uansett hva det måtte være. Anonymkode: 5acd5...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Skrevet 6. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tidløse eller ei; av prinsipp kjøper jeg ingenting av det spm bloggere reklamerer for. Uansett hva det måtte være. Anonymkode: 5acd5...f8f Samme her. Anonymkode: ff0ba...92a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #14 Skrevet 6. mai 2018 Jeg bryr meg ikke om bloggere. Følger overhodet ikke med på slikt. Er 35, fra Oslo og har en jobb hvor jeg reiser mye. Har kjøpt tre DW klokker, nettopp av den grunn at de er klassiske og tidløse. Jeg har en dyr stil men trenger ikke legge mange tusen i en klokke. I London, som jeg er ofte i, er de svært populære og der har ingen hørt om norske rosabloggere. Det samme gjelder i Spania der jeg kjøpte den siste. Jenter på min alder elsker dette merket. Til hverdags er dette pene og tidløse klokker ja. Bry deg da ikke om bloggere eller at noen måte mene at de er Harry??? Det er DU som skal like dem. Anonymkode: c6051...4bb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #15 Skrevet 8. mai 2018 De har et design som i og for seg er tidløst, men merket og hypen rundt dem er det ikke. Og sikkert ikke kvaliteten heller, men det er spekulasjon fra min side. Hvis du liker den klassiske, preppylooken ville jeg heller gått for en klokke av lignende design, men et mer stabilt merke, som og lager gode klokker. Trenger ikke koster så veldig mye mer heller - jeg har funnet gode alternativer fra Tissot og Calvin Klein for en tusenlapp mer, med lignende design. Anonymkode: 23f1e...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå