AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #21 Skrevet 5. mai 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: MÅ ikke, men det er nok det beste Anonymkode: 5c083...e64 Hvordan blir man russ da? Jeg er 23. Anonymkode: b5eda...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #22 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir man russ da? Jeg er 23. Anonymkode: b5eda...c7c Tror du kan gå inn på eks. russeservice.no og kjøpe klær. Hvem som helst kan være russ. Men dersom du ønsker å delta på arrangementer osv, så må du være elev v/en skole. Anonymkode: 5c083...e64
EvaLena Skrevet 5. mai 2018 #23 Skrevet 5. mai 2018 Jeg var 30 når jeg gikk generell studiekompetanse på voksenopplæring. Vi kunne få være russ, men vi ville ikke. Flere av oss hadde barn, så vi ville heller være med de på 17 Mai. Russefestene var totalt uaktuelt for oss også. Hvis du vil være russ så gjør du det, sjansen kommer ikke tilbake
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #24 Skrevet 5. mai 2018 43 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg var 30 når jeg gikk generell studiekompetanse på voksenopplæring. Vi kunne få være russ, men vi ville ikke. Flere av oss hadde barn, så vi ville heller være med de på 17 Mai. Russefestene var totalt uaktuelt for oss også. Hvis du vil være russ så gjør du det, sjansen kommer ikke tilbake Fikk dere tilbud ved skolen dere gikk på da? Anonymkode: 5c083...e64
EvaLena Skrevet 5. mai 2018 #25 Skrevet 5. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk dere tilbud ved skolen dere gikk på da? Anonymkode: 5c083...e64 Ja, vi var alle voksne men fikk elevstatus. Skolen så på det som normalt at vi ville være russ. Vi fikk utdelt katalog med russestyret og kunne bare bestille.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #26 Skrevet 5. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror du kan gå inn på eks. russeservice.no og kjøpe klær. Hvem som helst kan være russ. Men dersom du ønsker å delta på arrangementer osv, så må du være elev v/en skole. Anonymkode: 5c083...e64 Åja. Da er jo poenget ute. Caset er jo å delta på fester, ja. Jeg har ikke status som Elev, men Student. Anonymkode: b5eda...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #27 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, EvaLena skrev: Ja, vi var alle voksne men fikk elevstatus. Skolen så på det som normalt at vi ville være russ. Vi fikk utdelt katalog med russestyret og kunne bare bestille. Hun skal ta 1-2 av fagene som privatist, samt 3 fag som "standard" elev. Er ikke sikkert at hun får tilbud om å være russ, selv om hun er ferdig med alt til neste vår. Hun må vel spørre om det selv da Anonymkode: 5c083...e64
EvaLena Skrevet 6. mai 2018 #28 Skrevet 6. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun skal ta 1-2 av fagene som privatist, samt 3 fag som "standard" elev. Er ikke sikkert at hun får tilbud om å være russ, selv om hun er ferdig med alt til neste vår. Hun må vel spørre om det selv da Anonymkode: 5c083...e64 Ja, hun får nesten spørre noen om dette
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #29 Skrevet 6. mai 2018 11 timer siden, EvaLena skrev: Ja, hun får nesten spørre noen om dette Gikk du dag eller kveld? Anonymkode: 5c083...e64
EvaLena Skrevet 6. mai 2018 #30 Skrevet 6. mai 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk du dag eller kveld? Anonymkode: 5c083...e64 Vi gikk dagtid med samme rettigheter som vanlige elever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå