Gå til innhold

Hvordan takler du på mangel på sex ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Undres  på hvordan du reagerer og  takler dine følelser overfor din partner når  manglende sexbehov, og  initiativet  uteblir .   Kanskje føler   du etterhvert  at dere sitter igjenn med ein slags følelse av at det kun handler om eit vennskap.?   

Tenker du at veien til utroskap kan vera kort. ? 

Velger du bare  å  avslutte forholdet ? 

Blir du irritabel ,og demprimert og begynner å distansere følelsene overfor partneren, og kommunikasjonen blir svekket ? 

Velger du å ikkje lage noe styr for husfreden sin del ?

Finner deg diskre en elsker / elskerinne ?

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex siden august 27.08.2017.

plager meg ikke.

Anonymkode: 9162e...5a4

• Liker 2
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva årsaken er, og om vi får snakka om det. Føler uansett det alltid er et kjæresteforhold,selv om jeg savner intimiteten. Men hvis jeg har lyst blir jeg såklart frustrert, spesielt i deler av syklusen :)

Skrevet

Husker ikke hvordan det er å ha sex, så da vet jeg jo heller ikke hva jeg går glipp av.

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok blitt veldig frustrert dersom mannen ikke lenger ønsket å ha sex, men sidesprang hadde blitt uaktuelt. Hadde nok tatt saken i egne hender for å si det sånn. :P 

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, GammelSierraFan skrev:

Hadde nok blitt veldig frustrert dersom mannen ikke lenger ønsket å ha sex, men sidesprang hadde blitt uaktuelt. Hadde nok tatt saken i egne hender for å si det sånn. :P 

Sjansen for utroskap hadde vert innen rekkevidde ?

Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold, og har ikke hatt sex siden august. Nei, tenker ikke på å være utro. 
Tenker bare at vi dessverre har vært uheldig de siste gangene vi har vært sammen, også gleder jeg meg til neste gang <3 

Kommunikasjonen er heldigvis på topp, og vi snakker alltid om hva som eventuelt er galt :) 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Det måtte i såfall ha vært om jeg bestemte meg for å ta en bytur alene, og blitt full og kåt nok til å miste de sperrene der. Sier ikke at det ville ha skjedd, men det hadde vært en viss risiko. 

AnonymBruker
Skrevet

Neppe så mange som liker svaret, men jeg har en elsker på si, så slipper jeg å gå frustrert hjemme.

Anonymkode: 058d8...2b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Først lange samtaler med mannen om problemet. Så demonstrativt innkjøp og bruk av sexleketøy. Til slutt ville jeg kanskje gått 

Utroskap? Tviler sterkt på det.

Anonymkode: c4fd5...e24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Herregud, man er da ikke utro på grunn av sexmangel, da gjør man det slutt. Det finnes absolutt ingen grunner til å være utro, bare egoistiske mennesker som skal ha i pose og sekk og driter i hvem de kjører over på sin vei som driver med sånt.

Enten gjør man det man kan for å fikse forholdet, eller så gjør man det slutt. Punktum.

Anonymkode: 2bf9a...ad7

• Liker 9
Skrevet

Og nei, hadde ikke vært utro. De gangene vi ikke har sex er det som regel fordi jeg er hjemme hoa familien på en annen kant av landet i ferier og det er mitt eget valg. 😊 Og klarer meg ganske fint med leketøy i mellomtida, selv om jeg trenger begge deler 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke vært utro, men ville onanert. 

Anonymkode: 25127...0f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Avslutte forholdet eller være utro pga mangel på sex..? Det hadde aldri vært et alternativ for meg. Da har man ikke særlig stødig forhold mener nå jeg. 

Hvis man er frustrert, så snakker man med sin kjære. Er det en god grunn for at man ikke har sex, så får man bare være tålmodig og/eller onanere alene. 

Hvis det plager deg så mye at du ikke klarer å takle det, så er vel eneste utvei å avslutte forhold. 

Anonymkode: f1dd0...568

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Onanerer. Blir det ikke bedre etter noen måneder så tar jeg det opp og snakker om det. Onanerer. Blir det ikke bedre snakker vi om det. Onanerer og aksepterer at sånn er det. 

Å være utro hadde aldri streifet tankene. 

Og ja har vært i mange mnd uten sex med partner, vurderte aldri utroskap fordet. 

Anonymkode: fad39...2ff

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, jente 93 skrev:

Det kommer jo litt an på hva årsaken er, og om vi får snakka om det. Føler uansett det alltid er et kjæresteforhold,selv om jeg savner intimiteten. Men hvis jeg har lyst blir jeg såklart frustrert, spesielt i deler av syklusen :)

Og hvor ofte føler du å vera innenfor den  i  sexsyklusen ?   Hvordan endres din personlighet når du blir frustrert over manglende sex ?    

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Og hvor ofte føler du å vera innenfor den  i  sexsyklusen ?   Hvordan endres din personlighet når du blir frustrert over manglende sex ?    

Jeg er kåtest når jeg har eggløsning, og før jeg får mensen. Litt under to uker til sammen, med mellomrom da. Tipper de fleste peaker når de har eggløsning, men vet ikke hvor mye kvinner flest merker forskjell egentlig. Personligheten min endres jo ikke selv om jeg er kåt, går ikke rundt og roper det til verden liksom, har bare mye høyere sexlyst. Men jeg får sex, ellers fikser jeg det selv, så pleier ikke bli frustrert 😊 vet ikke om det var det du lurte på.

Endret av jente 93
AnonymBruker
Skrevet

Har såpass lav sexdrift at ingen ville ha vært i forhold med meg uansett. Ville ha taklet det helt fint, dersom jeg ved et guds under endte opp i et forhold. 

Anonymkode: aeafa...0fa

Skrevet (endret)

Dette blir helt hypotetisk for min egen del, men siden jeg allerede er vant til å så lite, så hadde det ikke gjort noe.

Det finnes en løsning på det meste. Noen drikker, noen har sex med andre og noen hadde begynt med hagearbeid. Av de tre nevnte hadde jeg mest sannsynlig gått for det jeg mestret best: nr. 1.

Endret av Severin
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Severin skrev:

Dette blir helt hypotetisk for min egen del, men siden jeg allerede er vant til å så lite, så hadde det ikke gjort noe.

Det finnes en løsning på det meste. Noen drikker, noen har sex med andre og noen hadde begynt med hagearbeid. Av de tre nevnte hadde jeg mest sannsynlig gått for det jeg mestret best: nr. 1.

Kan jo kombinere drikking og hagearbeid evt 😂

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...