Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinneguiden minner meg om skolen i Italia. Jeg gikk det til jeg var 15 år. Mye drama, men også sånn aksept i bunn. Jeg vet ikke helt hvor jeg er her. Får litt kjeft og kritikk, men det er aldri dritslenging! 

Farfaren min er norsk. Lang familiehistorie her. Jeg lærte norsk fra jeg var født. Mine foreldre er fra Italia, min farfar fant ei italiensk dame.

Så føler jeg meg litt hjemme her på Kvinneguiden. Mye drama :P men folk er liksom ærlige og sier fra også. En må tåle å bli mislikt, men en er en av gjengen uansett.

Føler dere dere hjemme her? Jeg gjør det jeg. Ikke hver dag jeg er her, men i det siste ofte. Jeg blir liksom glad i noen få brukere, for det er for mange å holde styr på. Kjeft får jeg, men sånn er det i min kultur :laugh:

Så får jeg noen plusser også da. Syns det er fint å være her.

Dere?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har skrevet mange veldig gode innlegg  @SoWhat? :blomst: 
Selv skriver jeg uten brukernavn, så jeg vet ikke hvordan det er å være en av gjengen på KG.

Anonymkode: bc806...ac5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har skrevet mange veldig gode innlegg  @SoWhat? :blomst: 
Selv skriver jeg uten brukernavn, så jeg vet ikke hvordan det er å være en av gjengen på KG.

Å tusen takk. Du er vel en av gjengen uansett? Liker du deg her da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Å tusen takk. Du er vel en av gjengen uansett? Liker du deg her da? 

Ja, jeg synes at det er kjekt å diskutere :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes at det er kjekt å diskutere :) 

Så bra :) jeg følte meg ganske lost da jeg kom hit. Men så er folk så ærlige. Minner meg om Italia. En kjefter og smeller, og en er veldig spontane! Jeg fikk sånn flashback for nordmenn er så HØFLIGE ellers :laugh: det er hyggelig det. Men her inne er det mer spontant. Liker det i grunnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Så bra :) jeg følte meg ganske lost da jeg kom hit. Men så er folk så ærlige. Minner meg om Italia. En kjefter og smeller, og en er veldig spontane! Jeg fikk sånn flashback for nordmenn er så HØFLIGE ellers :laugh: det er hyggelig det. Men her inne er det mer spontant. Liker det i grunnen.

Så fint å høre at du trives :) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så fint å høre at du trives :) 

Takk. Jeg får fin respons syns jeg. Folk sier hva de mener. Det er veldig befriende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å være "innafor", hadde venner, fiender, beundrere og haters her inne, men den gangen var KG helt annerledes. Føler meg ikke like mye hjemme som før, og nå skriver jeg også mer som AB. Det er egentlig helt greit også. Mindre fokus på KG, og mer fokus på det virkelige liv for min del, det føles bra å ikke være så involvert. 

Anonymkode: 17fe9...cda

AnonymBruker
Skrevet

Alt er ikke som det ser ut på kg. Sann deg mine ord og ta forholdsregler for å beskytte deg selv mot å bli utnyttet, narret, lurt opp i stry og det som verre er. Og ikke minst: Aldri møt noen herfra.

Etter snart 12 år på kg har jeg sett og observert mye dritt her inne. Så nå er du advart.

Anonymkode: e85b2...1ac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...