AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #21 Skrevet 4. mai 2018 Det er da mange som går uten sokker i skoene? Jeg har sett minst 10 stk i byen jeg bor i. På en dag. Jeg tror du skal ta det hun sier med en klype salt. Det er ikke normalt å gå og si at noen snakker om deg, kun basert på at du ikke bruker sokker. Det er folk som tar en persons uttalelse og ofte vrir det om til å gjelde 10 personer. Anonymkode: fa848...507
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #22 Skrevet 4. mai 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da mange som går uten sokker i skoene? Jeg har sett minst 10 stk i byen jeg bor i. På en dag. Jeg tror du skal ta det hun sier med en klype salt. Det er ikke normalt å gå og si at noen snakker om deg, kun basert på at du ikke bruker sokker. Det er folk som tar en persons uttalelse og ofte vrir det om til å gjelde 10 personer. Anonymkode: fa848...507 Uten sokker i SKOENE ja. Men jeg tror vi snakker om betraktelig mer "unike" vaner enn det. Anonymkode: 6c34b...6dd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #23 Skrevet 5. mai 2018 10 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg har fått hørt så mye om meg selv som jeg aldri visste, så greit å bli bedre kjent med seg selv da Bare å heve seg over det og gi litt faen. Vær deg selv og ha det morsomt i livet ditt, så kan de som snakker stygt bare sitte der og kritisere mens du har det morsomt med å være deg selv Takk for støtte, hatt litt vondt inni meg i det siste, kjenner klumpen i magen letter når jeg leser det du skriver 😘 Anonymkode: 6ab29...8cb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #24 Skrevet 5. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten sokker i SKOENE ja. Men jeg tror vi snakker om betraktelig mer "unike" vaner enn det. Anonymkode: 6c34b...6dd Det er bare at jeg ikke bruker sokker, sko bruker jeg men tar dem av i naturlige settinger. Anonymkode: 6ab29...8cb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #25 Skrevet 5. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da mange som går uten sokker i skoene? Jeg har sett minst 10 stk i byen jeg bor i. På en dag. Jeg tror du skal ta det hun sier med en klype salt. Det er ikke normalt å gå og si at noen snakker om deg, kun basert på at du ikke bruker sokker. Det er folk som tar en persons uttalelse og ofte vrir det om til å gjelde 10 personer. Anonymkode: fa848...507 Takk for godt svar Anonymkode: 6ab29...8cb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #26 Skrevet 5. mai 2018 10 timer siden, SoWhat? skrev: Snakker dem om det så har de lite annet å engasjere seg i. Blås i det. takk ☺️ Anonymkode: 6ab29...8cb
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2018 #27 Skrevet 5. mai 2018 Ser mange som går uten sokker om sommeren, tenker ikke noe over det. men gjør du det hele året, kan jeg forstå at du blir sett på som rar.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #28 Skrevet 5. mai 2018 44 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ser mange som går uten sokker om sommeren, tenker ikke noe over det. men gjør du det hele året, kan jeg forstå at du blir sett på som rar. ja jeg går uten sokker hele året, men kan ikke forstå at det ikke skal mer til en det for å bli sett på som rar. For meg har dette vært helt naturlig og har ikke tenkt over at dette skulle bli sett på som rart eller bli en snakkis Anonymkode: 6ab29...8cb
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. mai 2018 #29 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for støtte, hatt litt vondt inni meg i det siste, kjenner klumpen i magen letter når jeg leser det du skriver 😘 Anonymkode: 6ab29...8cb
DominantHr Skrevet 5. mai 2018 #30 Skrevet 5. mai 2018 Ja, jeg tror mange snakker om deg. Selv har jeg hørt mange historier om denne "sokkemannen". At han følger etter yngre kvinner, bryter seg inn hos eldre kvinner, sitter på bryggekanter og vifter med bare tær. Det siste jeg hørte om han var at han kom løpende gjennom Frogner Parken, barfot, med Trine Skei Grande etter seg.
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2018 #31 Skrevet 5. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja jeg går uten sokker hele året, men kan ikke forstå at det ikke skal mer til en det for å bli sett på som rar. For meg har dette vært helt naturlig og har ikke tenkt over at dette skulle bli sett på som rart eller bli en snakkis Anonymkode: 6ab29...8cb De tenker nok at det er rart du ikke fryser..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #32 Skrevet 5. mai 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er bare at jeg ikke bruker sokker, sko bruker jeg men tar dem av i naturlige settinger. Anonymkode: 6ab29...8cb Skjønner. Ja, folk vil selvfølgelig reagere på dette. Kom det virkelig overraskende på deg? Det handler om intimgrenser og at svært mange synes det er ubehagelig å bli "tvunget" til å måtte se på andres bare føtter. Er noe av det samme med bar overkropp, selv om det er hakket mer ekstremt. Det er ikke det at alle liker å ha på seg sokker, skjorter, bukser e.l, men vi bærer den samme "uniformen" for å oppnå størst mulig fleksibilitet i sosiale interaksjoner. Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt å bruke sokker i sosiale situasjoner der du nå er den eneste som er barbent. Da vil du unngå snakk og relasjonelle spenninger. En mulighet er jo også å bare drite i hva andre mener, men da blir det jo litt hvisking og prat. Sånn er da livet hvis man ikke vil følge tradisjonell konformitet. I din egen private sfære med nære venner og familie gjør du selvfølgelig bare det du alltid har gjort. Anonymkode: 6c34b...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #33 Skrevet 6. mai 2018 Regner med at dette er på bygden Anonymkode: c4a7d...ac9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #34 Skrevet 6. mai 2018 På 5.5.2018 den 0.36, AnonymBruker skrev: Uten sokker i SKOENE ja. Men jeg tror vi snakker om betraktelig mer "unike" vaner enn det. Anonymkode: 6c34b...6dd Vet du jo ingenting om. Hvorfor ønsker du å spekulere rundt det? Anonymkode: fa848...507
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #35 Skrevet 6. mai 2018 Er du Barfotmannen? Ja, jeg har brukt betegnelsen så ofte at den ligger i ordlista med stor B. Det er en mann i samme bransje som meg som stadig kommer barbent på møter. Hvordan han ser ut husker jeg ikke, jeg husker bare hans bare ben. Så ja, du blir snakket om, selv om du ikke er selveste Barfotmannen. Anonymkode: f5d62...3f6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #36 Skrevet 6. mai 2018 På 5.5.2018 den 14.51, AnonymBruker skrev: Skjønner. Ja, folk vil selvfølgelig reagere på dette. Kom det virkelig overraskende på deg? Det handler om intimgrenser og at svært mange synes det er ubehagelig å bli "tvunget" til å måtte se på andres bare føtter. Er noe av det samme med bar overkropp, selv om det er hakket mer ekstremt. Det er ikke det at alle liker å ha på seg sokker, skjorter, bukser e.l, men vi bærer den samme "uniformen" for å oppnå størst mulig fleksibilitet i sosiale interaksjoner. Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt å bruke sokker i sosiale situasjoner der du nå er den eneste som er barbent. Da vil du unngå snakk og relasjonelle spenninger. En mulighet er jo også å bare drite i hva andre mener, men da blir det jo litt hvisking og prat. Sånn er da livet hvis man ikke vil følge tradisjonell konformitet. I din egen private sfære med nære venner og familie gjør du selvfølgelig bare det du alltid har gjort. Anonymkode: 6c34b...6dd Tvunget til å se føtter? Men kjære vene deg, er det noen som bruker sokker på varme årstider og når de nettopp har vært i dusjen? Dette blir for dumt. De som ikke tåler å se nakne føtter sliter med en eller annen form for fobi. Eller misliker noe ved seg selv slik at de må ta andre på at de ikke har sokker på seg. Anonymkode: fa848...507
Costa B Skrevet 6. mai 2018 #37 Skrevet 6. mai 2018 Hvordan vet du at det er det at du ikke går med sokker som er det som prates om? Mener ikke å være kjip, men hvis ikke dama sa at det var tema så kan det jo være hva som helst!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #38 Skrevet 6. mai 2018 jeg går uten sokker inne hele tiden! Liker ikke sokker haha. Kunne ikke brydd meg om noen syntes det var rart. De som har problemer som burde jobbes med om de synes folk er rare for sånne små ting. Om noen dømmer en for å være rar for sånt er det ikke vits i å være med slike folk. De misunner nok bare at man tørr å være annerledes. Jeg er veldig annerledes enn andre. Ikke på hygiene osv men det å gå uten sokker osv... Om folk vil snakke så snakk! Bryr meg ikke. Jeg kan leve akkurat som jeg vil. Tror de misunner friheten vi har. De klarer bare ikke å slippe seg løs. Du er ikke rar men fri!!! Anonymkode: 11ee9...544
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #39 Skrevet 6. mai 2018 4 minutter siden, Costa B skrev: Hvordan vet du at det er det at du ikke går med sokker som er det som prates om? Mener ikke å være kjip, men hvis ikke dama sa at det var tema så kan det jo være hva som helst! samme svaret på dette! Who cares? La han være han. De er bare misunnelig på at han er fri. Anonymkode: 11ee9...544 1
Frkwitch Skrevet 6. mai 2018 #40 Skrevet 6. mai 2018 Hun der bør du holde deg unna,slarver og ser på seg selv som noe spesielt. Hun synes sikkert det er rart du går uten sokker og isteden for å stå for det hun sier så drar hun inn at der dreier seg om flere. Tviler sterkt på at du er ett stort samtaleemne bare fordi du ikke bruker sokker 🤣 Slike mennesker liker jeg overhodet ikke,blir på en måte en hersketeknikk hun bruker for å få deg ned og hun selv opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå