Gå til innhold

snakker folk om meg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle kjære der ute.

Jeg har et lite spørsmål til dere som jeg ikke har tenkt over før. Ble snakkende litt med en dame som jeg ikke kjenner men vet hvem er.

Hun forteller meg at jeg blir snakket om og at mange syns jeg er rar.

Jeg er en normalt pen mann som er opptatt av å være velstelt og se ren og pen ut.

Jeg har siden jeg var liten likt å gå uten sokker og har gjort dette stort sett hele mitt liv.

Det å gå uten sokker er helt naturlig for meg og tanken at dette er unormalt eller feil på noen måte har aldrig streifet meg.

Jeg får med jevne mellomrom kommentarer på at jeg er barbent men har ikke opplevd noe negativt rundt det.

Jeg går barbent som den største selvfølge, dvs helt frem til denne bekjente dama sa at folk syns jeg er rar og snakker om meg

Nå sitter jeg her som et spørsmålstegn og føler meg sikkelig uvel 

Tror dere virkelig at dette er noe folk og venner er opptatt av, er jeg en snakkis 😔

Anonymkode: 6ab29...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som forteller en annen at folk snakker om han/hun? Det er veldig spesielt å ikke klare å holde kjeft om sånt.

Folk er forskjellige og de fleste har nok med seg selv. Skjønner at du føler deg uvel av dette, men det er jo dama som mangler noe!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre denne dama. Hvorfor snakker folk om deg og hvorfor synes de at du er rar? 

Anonymkode: 35f9b...72a

Gjest making.a.mess
Skrevet

Ja det er rart. Husker en tidligere kollega som gikk barbeint sommer som vinter; altså uten sko og sokker. Alle syntes fyren var sprø

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok litt spesiell hvis du først nå skjønner at andre oppfatter deg som rar når du aldri bruker sokker. 

Men er det noe galt i å være spesiell og rar, da? 

Anonymkode: f66a6...6ae

Skrevet

Går du uten sko, altså barbeint innendørs feks på jobb? Hvis du går med sko men uten sokker er det ikke så rart synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, jente 93 skrev:

Går du uten sko, altså barbeint innendørs feks på jobb? Hvis du går med sko men uten sokker er det ikke så rart synes jeg.

Jeg bruker sko men ikke sokker, sokker har vært noe helt unaturlig for meg og tanken på at folk syns det er rart og snakker om det bak min rygg har ikke streifet meg i det hele tatt 😢

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mrs.Purdey skrev:

Ja det er rart. Husker en tidligere kollega som gikk barbeint sommer som vinter; altså uten sko og sokker. Alle syntes fyren var sprø

jeg bruker sko men ikke sokker

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Det er vel ingen som forteller en annen at folk snakker om han/hun? Det er veldig spesielt å ikke klare å holde kjeft om sånt.

Folk er forskjellige og de fleste har nok med seg selv. Skjønner at du føler deg uvel av dette, men det er jo dama som mangler noe!

Takk for støtten, det syns jeg også

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du er en snakkis og kan heller ikke se for meg at hun mente noe slemt eller sa det på en slem måte? Mer som at "du er jo litt rar" som i original og ikke som noe skjellsord vel. 

Såklart registrerer folk at du går uten sko men bare fordi folk har sagt det til hverandre så er du nok ikke noe snakkis folk driver å sladrer om ut frq det blå på fritida si. Mer sånn hvis noen går forbi deg med en venn kan de nevnte at de alltid ser deg uten sko, så svarer den andre liksom ok, så snakker man ikke noe mer om det :)

Anonymkode: b270a...ff1

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok litt spesiell hvis du først nå skjønner at andre oppfatter deg som rar når du aldri bruker sokker. 

Men er det noe galt i å være spesiell og rar, da? 

Anonymkode: f66a6...6ae

Jeg syns det er rart at en kan bli snakket om på grunn av en så liten ubetydelig sak

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker sko men ikke sokker, sokker har vært noe helt unaturlig for meg og tanken på at folk syns det er rart og snakker om det bak min rygg har ikke streifet meg i det hele tatt 😢

Det er ikke vanlig å gå bort til noen man ikke kjenner sykt godt og bare si at folk snakker om deg, jeg tror kanskje heller du har møtt på en kjip person som vil fremstille seg selv som den "snille". Kan ikke skjønne at noen merker eller bryr seg om at andre ikke bruker sokker, lol! Ignorer henne 😊

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle kjære der ute.

Jeg har et lite spørsmål til dere som jeg ikke har tenkt over før. Ble snakkende litt med en dame som jeg ikke kjenner men vet hvem er.

Jeg er en normalt pen mann som er opptatt av å være velstelt og se ren og pen ut.

Jeg har siden jeg var liten likt å gå uten sokker og har gjort dette stort sett hele mitt liv.

Det å gå uten sokker er helt naturlig for meg og tanken at dette er unormalt eller feil på noen måte har aldrig streifet meg.

Jeg får med jevne mellomrom kommentarer på at jeg er barbent men har ikke opplevd noe negativt rundt det.

Jeg går barbent som den største selvfølge, dvs helt frem til denne bekjente dama sa at folk syns jeg er rar og snakker om meg

Tror dere virkelig at dette er noe folk og venner er opptatt av, er jeg en snakkis 😔

Helt klart du er en snakkis, når det kommer til uttrykk fra henne, så er det tilfelle. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er rart at en kan bli snakket om på grunn av en så liten ubetydelig sak

"Folk snakker om deg" kan like gjerne bety at én person har kommentert at de synes det er rart. Eller at det er denne damen selv. Tviler på at så veldig mange bryr seg. 

Anonymkode: 35f9b...72a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, jente 93 skrev:

Det er ikke vanlig å gå bort til noen man ikke kjenner sykt godt og bare si at folk snakker om deg, jeg tror kanskje heller du har møtt på en kjip person som vil fremstille seg selv som den "snille". Kan ikke skjønne at noen merker eller bryr seg om at andre ikke bruker sokker, lol! Ignorer henne 😊

Det er godt å høre det sier, takk for gode ord 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har fått hørt så mye om meg selv som jeg aldri visste, så greit å bli bedre kjent med seg selv da :fnise:

Bare å heve seg over det og gi litt faen. Vær deg selv og ha det morsomt i livet ditt, så kan de som snakker stygt bare sitte der og kritisere mens du har det morsomt med å være deg selv :)

Gjest making.a.mess
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg bruker sko men ikke sokker

Det er jo ikke noe å bry seg om. Trodde du ikke brukte sko heller. 

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken setting er dette? Hvis det er i jobbsetting så burde vel alt være i skjønneste orden så lenge du holder skoene på. Hvis du er en av dem som sitter barbeint på fly, tog, buss, selskaper etc så er det en HELT annen sak. Det er IKKE kult.

Anonymkode: 6c34b...6dd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle kjære der ute.

Snakker dem om det så har de lite annet å engasjere seg i. Blås i det.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Det er jo ikke noe å bry seg om. Trodde du ikke brukte sko heller. 

Tenkte jeg også :) men barbeint er litt sexy :P haha 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...