AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Oppdaget til min fortvilelse at det er flekker av størknet babygrøt på kanten av spisebordet. Hvordan minien har klart å plassere det der er for meg et mysterium, men jeg oppdaget det i dag da jeg tok av plastikkduken, så de kan ha vært der en stund. Spisebordet er malt heltre, så jeg kan ikke akkurat komme med en skikkelig skrubb heller. Men flekkene sitter som stein! Noen lure kjerringråd eller andre råd til hvordan jeg kan få de bort? Anonymkode: 8f450...73d
evelynn Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Du må bløtte det (eller hva det heter). Spray vann på flekken og la det stå sånn for noen minutter og tørk og gjenta så mange ganger du trenger. 2
Biloba Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Jeg la på en godt vætet klut og lot ligge litt for å løse det opp, vasket litt og gjentok. Bordet er behandlet på en spesiell måte som gjør at det ikke tåler skrubbing. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Takk for tips fra begge jeg må jo bare prøve! Synd det er på siden av bordet for det er vanskelig å få bløtt det opp skikkelig, men kanskje henge over en god og våt klut eller noe ja... Og et håndkle på gulvet i tilfelle drypping... Anonymkode: 8f450...73d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Kaldt vann er best for å løse opp størknede melke-og grøtprodukter. Jeg ville fuktet grøtklumpen med kaldt vann, og ventet en stund, og deretter prøvd å skrape forsiktig med et plastredskap (stekespade, sleiv el..l.). Lykke til Anonymkode: 9a3b9...263
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips fra begge jeg må jo bare prøve! Synd det er på siden av bordet for det er vanskelig å få bløtt det opp skikkelig, men kanskje henge over en god og våt klut eller noe ja... Og et håndkle på gulvet i tilfelle drypping... Anonymkode: 8f450...73d Om bordet ikke er for stort, kan du jo legge bordet på siden, med bordkanten (hvis den er rund og ikke flat) oppi en langpanne med vann om det går? Anonymkode: 9a3b9...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå