Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymd
Skrevet

Har en venn som skryter veldig av alt i livet sitt, jobb, jobbreiser, bil, hobbyer, etc. Alltid når vi møtes. Får høre hvor mye ting koster osv😅 jeg vet at han er veldig usikker på seg selv. Det er også en grunn til at han er tilbøyelig til å heve seg over andre. Le av andre, t.om meg. Alltid vært sånn. Og han har vært direkte slem mot folk opp igjennom skoletida osv.  Alt dette førerkort til at jeg føler meg som dritt hver gang vi møtes fordi jeg er og har vært på et litt Vanskelig sted de siste åra. Det er som han ubevisst prøver å dra meg ned. Men han er egentlig en bra og snill fyr under alt dette. Hva syns dere jeg skal gjøre? Skal jeg slutter å henge med han? Er litt Vanskelig. Vet jo at han gjør alt det fordi han er usikker på seg selv. 

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymd
Skrevet

Fører*, ikke førerkort. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonymd skrev:

Har en venn som skryter veldig av alt i livet sitt, jobb, jobbreiser, bil, hobbyer, etc. Alltid når vi møtes. Får høre hvor mye ting koster osv😅 jeg vet at han er veldig usikker på seg selv. Det er også en grunn til at han er tilbøyelig til å heve seg over andre. Le av andre, t.om meg. Alltid vært sånn. Og han har vært direkte slem mot folk opp igjennom skoletida osv.  Alt dette førerkort til at jeg føler meg som dritt hver gang vi møtes fordi jeg er og har vært på et litt Vanskelig sted de siste åra. Det er som han ubevisst prøver å dra meg ned. Men han er egentlig en bra og snill fyr under alt dette. Hva syns dere jeg skal gjøre? Skal jeg slutter å henge med han? Er litt Vanskelig. Vet jo at han gjør alt det fordi han er usikker på seg selv. 

Takker for svar!

Du tar valget og beslutningen som gjør det best for deg. Hvorfor ikke tillate at noen kan være annerledes, uten å måtte ferdig analysere en venn. Men tillate litt romslighet og større takhøyde?

Gjest hind
Skrevet

Du får tipse han om at den typen skryting skal foregå på sosiale medier når for tiden. Han har visst ikke fått det med seg.

Gjest O.G.
Skrevet
Akkurat nå, hind skrev:

Du får tipse han om at den typen skryting skal foregå på sosiale medier når for tiden. Han har visst ikke fått det med seg.

Godt tips.

Gjest Anonymd
Skrevet
41 minutter siden, hind skrev:

Takk for tips men han har allerede finnes ut det

Gjest Anonymd
Skrevet
Akkurat nå, Anonymd skrev:

Takk for tips men han har allerede finnes ut det

Funnet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...