Gå til innhold

Har du merket at hvis man på KG spør om noe som kan tolkes  mistenksomt, så BLIR man mistenkt for noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du merket at hvis man på KG spør om noe som kan tolkes  mistenksomt, så BLIR man mistenkt for noe?

Anonymkode: dff39...b97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ulveflokken står alltid klar. 

Anonymkode: a316d...7ca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og hvis man spør om råd i en kinkig situasjon der man har opplevd urett eller krenkelser, så er det alltid, uten unntak, ens egen skyld. 

Anonymkode: 0eed5...4dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva du mener! Du vet forskjellen på mistenkelig og mistenksom? Han er mistenkelig - det er nok han som har gjort det. Han er mistenksom - han er ikke lett å lure, for han mistenker andre. 

Anonymkode: f709b...00e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De fleste på kg er ganske naive og dumme når det gjelder egen situasjon, så det er ikke rart

Anonymkode: 17cc3...b68

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at folk blir tatt i en løgn og angrepet, også mister tråden sin mening?

Anonymkode: 42f77...8f6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så til de grader også det. Gribbene sitter klare til å hakke deg i fillebiter. 

Anonymkode: 441a1...d53

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort, TS, siden du spør? Hæ? HÆ!?

Spøk til side - jeg lurer også på hva du mener med mistenksom. Tenker du egentlig på mistenkelig?

Uansett hvilket ord du mener, har det relevans på KG, for du kan bli beskyldt for:

- å være en person som mistenker andre: "Så mistenksom du er!Slutt å være så paranoid"

- å være en person som har gjort noe galt: "Hvorfor spør du om sånt? Har du gjort det selv, eller?"

Anonymkode: 00828...75b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva du mener! Du vet forskjellen på mistenkelig og mistenksom? Han er mistenkelig - det er nok han som har gjort det. Han er mistenksom - han er ikke lett å lure, for han mistenker andre. 

Anonymkode: f709b...00e

Takk :) Jeg mente selvsagt mistenkelig. 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at folk blir tatt i en løgn og angrepet, også mister tråden sin mening?

Anonymkode: 42f77...8f6

Takk :) Nei, jeg mener når man stiller et uskyldig spørsmål, og så får man spørsmål om man er kriminell  og det som verre er :link:

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du gjort, TS, siden du spør? Hæ? HÆ!?

Spøk til side - jeg lurer også på hva du mener med mistenksom. Tenker du egentlig på mistenkelig?

Uansett hvilket ord du mener, har det relevans på KG, for du kan bli beskyldt for:

- å være en person som mistenker andre: "Så mistenksom du er!Slutt å være så paranoid"

- å være en person som har gjort noe galt: "Hvorfor spør du om sånt? Har du gjort det selv, eller?"

Anonymkode: 00828...75b

Takk :) Ja, jeg mente mistenkelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket at Vist du ikke ser på kvinner som perfekte gudinner og hyller alle kvinner for vær minste ting de gjør så hater du kvinner.

Anonymkode: c99b3...484

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket at Vist du ikke ser på kvinner som perfekte gudinner og hyller alle kvinner for vær minste ting de gjør så hater du kvinner.

Blir du aldri lei?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir du aldri lei?

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 5/4/2018 at 8:10 PM, AnonymBruker said:

Takk :) Jeg mente selvsagt mistenkelig. 

Takk :) Nei, jeg mener når man stiller et uskyldig spørsmål, og så får man spørsmål om man er kriminell  og det som verre er :link:

Takk :) Ja, jeg mente mistenkelig. 

Ofte så er det motiver bak spørsmålene. Det kan man ikke komme bort ifra. 

On 5/5/2018 at 9:01 PM, AnonymBruker said:

Da har du nok lite kontakt med virkeligheten. 

Anonymkode: d6299...cdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte så er det motiver bak spørsmålene. Det kan man ikke komme bort ifra. 

Anonymkode: d6299...cdd

Det kan du ha rett i. Hvor ofte, skal ikke jeg uttale meg om. Men jeg spør ofte om ting av nysgjerrighet,  fordi jeg ønsker å forstå noe (og ikke fordi jeg har planlagt å gjøre noe galt). :) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, når TS lager en tråd får de svar på det som står der.Enkelte ganger kan det være noe mellom linjene og viktig info kommer først etter kritikk, mren syns ikke dette er vanlig problem.

Anonymkode: 3d7b4...076

AnonymBruker
Skrevet

Eller folk som spør om råd, men rett og slett ikke liker de svarene man får.   

Deretter begynner de å sutre og klage over hvor "forferdelige" kommentarer folk kommer med Isteden får å se seg selv litt i speilet, og ta littegrann selvkritikk... 

Anonymkode: af8f9...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...