AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Om man i en forsvinningssak er den siste som har sett den savnede og dette kommer frem, blir man da automatisk mistenkt i saken? Dette er et generelt spørsmål. Anonymkode: 7819a...ff3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Jeg er nysgjerrig på din nysgjerrighet i dette "generelle" spørsmålet... Anonymkode: 9442e...7b2
Rosatoast Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Er du vitne til en kidnapping? Du blir ikke mistenkt, men du blir automatisk vitne i saken.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 67ccf...909 Takk. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nysgjerrig på din nysgjerrighet i dette "generelle" spørsmålet... Anonymkode: 9442e...7b2 Jeg burde tilføyd at det var en hypotetisk case. 14 minutter siden, Rosatoast skrev: Er du vitne til en kidnapping? Du blir ikke mistenkt, men du blir automatisk vitne i saken. Nei, det er jeg ikke. Takk for svar. Ja, det høres logisk ut. Anonymkode: 7819a...ff3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om man i en forsvinningssak er den siste som har sett den savnede og dette kommer frem, blir man da automatisk mistenkt i saken? Dette er et generelt spørsmål. Anonymkode: 7819a...ff3 Man er vitne inntil politiet eventuelt endrer status til mistenkt eller siktet. En siktet har større rettigheter enn en mistenkt og et vitne. Anonymkode: 78752...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå