Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Del Skrevet 24. februar 2005 Driver og pusler litt med smykkelaging, siden jeg er ganske ny i dette her så lurte jeg på om noen vet om noen plasser på nett der en kan få litt innspirasjon til slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 24. februar 2005 #2 Del Skrevet 24. februar 2005 Tja, her foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #3 Del Skrevet 24. februar 2005 Nå fikk jeg faktisk mye innspirasjon takker og bukker :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. februar 2005 #4 Del Skrevet 25. februar 2005 Vet, den siden er ganske snacksy. Hvis du bare klarer å styre unna nettbutikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #5 Del Skrevet 25. februar 2005 Sitat Vet' date=' den siden er ganske snacksy. Hvis du bare klarer å styre unna nettbutikken... [/quote'] hehehe ja det var det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 25. februar 2005 #6 Del Skrevet 25. februar 2005 I denne vår og påskekatalogen fra Panduro er det også noen tips å hente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå