AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Tror dere dette er sant? Høres jo helt hinsides ut. https://www.tv2.no/underholdning/9837137/ En rekke tabloider påstår at Caitlyn Jenner (68) har forlovet seg med 47 år yngre Sophia. Anonymkode: 19602...61c
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror dere dette er sant? Høres jo helt hinsides ut. https://www.tv2.no/underholdning/9837137/ En rekke tabloider påstår at Caitlyn Jenner (68) har forlovet seg med 47 år yngre Sophia. Anonymkode: 19602...61c Ja litt ekkelt at han kunne vært bestfaren hennes. Men de skader ingen, la de gjøre som de vil. Tipper Sophia er en golddigger, men det er jo helt vanlig i Hollywood og er ofte avtalt. Hun får penger, han får ungdom og skjønnhet. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Herregud, hva er galt med dette? Ja, aldersforkjellen er stor, men so what? Hvis de er glade i hverandre, la dem være sammen!! Anonymkode: 85b02...15c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Ja litt ekkelt at han kunne vært bestfaren hennes. Men de skader ingen, la de gjøre som de vil. Tipper Sophia er en golddigger, men det er jo helt vanlig i Hollywood og er ofte avtalt. Hun får penger, han får ungdom og skjønnhet. "Hun" er riktig pronomen. Anonymkode: 85b02...15c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Ja litt ekkelt at han hun kunne vært bestfaren hennes. Men de skader ingen, la de gjøre som de vil. Tipper Sophia er en golddigger, men det er jo helt vanlig i Hollywood og er ofte avtalt. Hun får penger, han får ungdom og skjønnhet. Anonymkode: aba60...f44 3
Gjest hind Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 Jeg skvatt litt først for jeg trodde Caitlin hadde blitt sammen med Ivanka Trump. Dette er ingen big deal. Caitlin har vært mann før, så hun bør få litt å gå på synes jeg. Det er jo helt normalt for menn å være sammen med ungjenter.
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 3 timer siden, hind skrev: Jeg skvatt litt først for jeg trodde Caitlin hadde blitt sammen med Ivanka Trump. Dette er ingen big deal. Caitlin har vært mann før, så hun bør få litt å gå på synes jeg. Det er jo helt normalt for menn å være sammen med ungjenter. Nå er jo han blitt hun, så hun er lesbisk.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #9 Skrevet 6. mai 2018 Snu om. Hva om mannen var 21 og damen 68 ????? Anonymkode: 36741...368
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #10 Skrevet 6. mai 2018 På 4.5.2018 den 16.49, Peonjenta skrev: Ja litt ekkelt at han kunne vært bestfaren hennes. Men de skader ingen, la de gjøre som de vil. Tipper Sophia er en golddigger, men det er jo helt vanlig i Hollywood og er ofte avtalt. Hun får penger, han får ungdom og skjønnhet. Hvorfor kaller du Caitlin "han" og Sophia "hun"? Så vidt jeg vet er begge "hun", med mindre du ikke aksepterer valget deres, og da er vel i så fall begge "han" for deg? Anonymkode: e28ff...361 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå