AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Er gravid for første gang og lurer. Takk for evt. svar! Anonymkode: f2cb3...825
Zoega Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Fornøyd med dem jeg har møtt hvertfall. Var ikke med jordmor før etter uke 30(?), da jeg ikke trodde jeg måtte fikse time selv 😅 Hun var litt obs på vekta mi, viste seg at jeg hadde svangerskapsforgiftning. Fikk ellers litt info om kurs jeg kunne melde meg på, feks ammekurs. Er vel den travleste helsestasjonen i oslo, så kan være fullt osv på kurs. Lønner seg å melde seg på tidlig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Vær tidlig ute. Ei venninne fikk ikke jordmor fordi hun var for treg. Anonymkode: efe12...0e2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vær tidlig ute. Ei venninne fikk ikke jordmor fordi hun var for treg. Anonymkode: efe12...0e2 Puh, da er det bra jeg har fått time ts Anonymkode: f2cb3...825
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 8 timer siden, Zoega skrev: Fornøyd med dem jeg har møtt hvertfall. Var ikke med jordmor før etter uke 30(?), da jeg ikke trodde jeg måtte fikse time selv 😅 Hun var litt obs på vekta mi, viste seg at jeg hadde svangerskapsforgiftning. Fikk ellers litt info om kurs jeg kunne melde meg på, feks ammekurs. Er vel den travleste helsestasjonen i oslo, så kan være fullt osv på kurs. Lønner seg å melde seg på tidlig. Så bra, takk for svar Jeg har fått time til første kontroll til uken, og håper jordmoren er hyggelig hvertfall, føler det er viktig. Anonymkode: f2cb3...825
alabaster Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Jeg hadde ikke kontroller der under svangerskapet (mitt valg, fødte på abc og gjennomførte kontrollene der) , men er veldig fornøyd med oppfølgingen vi har fått etter fødsel. Vi fikk feks raskt hjemmebesøk etter fødsel, noe jeg vet det ikke er kapasitet til alle steder. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 Veldig bra! Føler det har vært lav terskel for å ta kontakt og stor forståelse for alle små og store bekymringer. Anonymkode: bdb2f...4c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå