Gå til innhold

Finner alltid en drittsekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett, hvor jeg møter / finner en mann som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er han samme type mann som den usle eksen min.

Det virker nesten som at jeg ikke er kapabel til å finne en ordentlig mann. 

Har datet 3-4 menn de siste 3 årene etter jeg avsluttet ting med meg og eksen. 

Og nå er jeg lei, rett og slett. 

Det er altså samme type mann hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, høye, mørke og veltrente. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, friluftsliventusiaster og skikkelig «mannfolk» med mannfolkyrke, motorinteresse og slikt. 

Det passer godt til meg. Jeg liker menn med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i trening og natur. Problemet er at til syvende og sist gur de totalt faen i meg og bare interessene sine. 

Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få en som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg?

Anonymkode: df83f...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre. Tror det viktigste er å kutte ut drittsekkene så fort som mulig. Selv hatt venninner som har funnet seg i alt for mye alt for lenge. Vet selvsagt ikke om det samme gjelder deg.  

Man kan ikke sikre seg mot å date drittsekker, men man kan selv bestemme om man vil fortsette å date de som enten er drittsekker eller bare ikke behandler en like godt som en ønsker å bli behandlet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og. Problemet er at jeg faller for samme typen menn hver gang, selv om de utseendemessig er ulike. Altså ligger ikke problemet i at "alle menn er drittsekker", men at jeg velger meg selvsentrerte drittsekker. Det har hjulpet meg å bli bevisst på hvilke typer menn jeg faller for, og så jobbe med meg selv for å ikke falle inn i samme mønster. Jeg krever mer, rett og slett. Tar mer plass i forholdet, og det har hjulpet. 

Anonymkode: 804af...5f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig du kanskje har litt for store forventninger til partnerne dine, ikke når det kommer til utseende, interesser osv. Men til hvor mye tid dere skal tilbringe sammen. Litt alene tid er også viktig i forhold. Kan fort bli krangler osv viss man er oppi hverandre 24/7. Eller den ene trenger litt mer alene tid/pause enn den andre Jeg vet ikke om det stemmer ovenfor dine tidligere forholdene, er bare en tanke :)

Anonymkode: 4fc77...c1f

• Liker 3
Gjest PeleWasShite
Skrevet

Hett tips: Bli en bedre og kulere venn.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Uansett, hvor jeg møter / finner en mann som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er han samme type mann som den usle eksen min.

Det er altså samme type mann hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, høye, mørke og veltrente. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, friluftsliventusiaster og skikkelig «mannfolk» med mannfolkyrke, motorinteresse og slikt. 

Det passer godt til meg. Jeg liker menn med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i trening og natur. Problemet er at til syvende og sist gur de totalt faen i meg og bare interessene sine. 

Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få en som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg?

Hemmeligheten er som jeg har skrevet i andre tråder også:

Du må dessverre velge mellom tiltrekkende playere som ikke bryr seg om deg, eller gå for de trygge, stygge, snille guttene som faktisk bryr seg om deg. Sorry.

Anonymkode: 6d754...d99

• Liker 3
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må dessverre velge mellom tiltrekkende playere som ikke bryr seg om deg, eller gå for de trygge, stygge, snille guttene som faktisk bryr seg om deg. Sorry.

LOL. Går selvsagt an å få en kjekk mann som også er snill og bryr seg om dama. Liker hun menn som er glade i trening, friluft, osv  så bør hun gå for de mennene. 

Endret av Snillingen
  • Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du velger menn med kattepersonlighet. De gjør det de har lyst til, til en hver tid.

Skrevet

Skjønner ikke problemet. Hvis du tenner på drittsekker, hvorfor ikke bare satse, og let it go. Du er en drittsekkelsker. Finn en av sorten og vær lykkelig. Tror du virkelig seriøst at du vil bli lykkeligere av å tøyle instinktene dine, og bli sammen med "snille" menn??  Du skal ikke være redd for deg selv og følelsene dine. I kjærligheten er ingenting feil. Slipp deg løs og vær den du er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig: hvis du er LYKKELIG med drittsekker så må du jo satse på de, ja!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett, hvor jeg møter / finner ei dame som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er hun av samme sort som den kalde hurpa fra høyskolen.
Det virker nesten som at jeg ikke er kapabel til å finne ei ordentlig dame.
Har datet 3-4 damer de siste 3 årene etter jeg avsluttet ting med meg og den kalde hurpa.
Det er altså samme type dame hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, tynne, pene og blonde. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, kaféentusiaster og skikkelig «kvinnfolk» med kvinnfolkyrke, negler og slikt.
Det passer godt til meg. Jeg liker damer med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i kafé og negler. Problemet er at til syvende og sist gir de totalt faen i meg og bare interessene sine.
Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få ei som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg?

Anonymkode: e7f53...579

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bitter?

Anonymkode: ba019...06c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Bitter?

Anonymkode: ba019...06c

Nei. Hvorfor? :)

Skrevet

Det sier seg jo selv, du må være mer åpen for andre typer menn. Jeg tror ikke det har med utseendet deres å gjøre, men underbevisstheten din. Du går for de som behandler deg på den måten du vet hvordan du kommer til å respondere på. For selv om det kan være jævlig, så er det forutsigbart. Les om tilknytningsteori. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Let me guess.. Tyveårene? Da burde du kanskje ta hinte og vente noen år. De fleste attraktive menn og kvinner søker sjeldent etter noe varig i tyveårene før de er etablert i fast jobb, ferdig med utdanning og eget bosted. Om alle disse mennene har vært etablert, vel da har du nok bare vært uheldig. 

Anonymkode: 2f4a9...d04

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Uansett, hvor jeg møter / finner ei dame som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er hun av samme sort som den kalde hurpa fra høyskolen.
Det virker nesten som at jeg ikke er kapabel til å finne ei ordentlig dame.
Har datet 3-4 damer de siste 3 årene etter jeg avsluttet ting med meg og den kalde hurpa.
Det er altså samme type dame hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, tynne, pene og blonde. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, kaféentusiaster og skikkelig «kvinnfolk» med kvinnfolkyrke, negler og slikt.
Det passer godt til meg. Jeg liker damer med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i kafé og negler. Problemet er at til syvende og sist gir de totalt faen i meg og bare interessene sine.
Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få ei som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg?

Anonymkode: e7f53...579

:grinele:

TENK om noen hadde skrevet dette, de hadde blitt rent ned med dritt. Morsomt..

Anonymkode: af95a...721

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man finner det som kjennes familiært ut. Derfor velger damer med møkkafedre like dårlige menn. Det er et mønster du må bryte hvis det ikke er slik du vil ha det. 

Anonymkode: ce37d...26b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du viser vel ikke at du krever oppmerksomhet da. Kanskje du oppfører deg som en kompis? Du må ikke gi dem oppmerksomhet så lenge de ikke behandler deg som om du er spesiell. ;)

Anonymkode: 5cb5b...f64

Skrevet
På 4.5.2018 den 15.53, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å date noen som ikke er innafor de rammene du har satt opp? Jeg sier ikke at du skal kaste alle preferanser og krav ut av vinduet og ta til takke med det du får. Men finnes mange menn som ikke har den samme erfaringen som de du bruker å date, og blir takknemlige for at de overhode får en sjanse. Går dere på en date eller to og du føler at dette vil overhode ikke holde så er det greit nok, bare vær ærlig fra starten av at du ikke sikker på om dette er noe du kan tenke deg eller ikke så vil fyren kanskje bli litt skuffet, men han vil forstå og ikke føle seg lurt. 

Kanskje du til og med møter en som er litt sofa potet, men som forandrer seg litt fordi han opplever at oppmerksomhet fra deg gir han noe mer enn å bare sitte foran tvn. En god venn av meg brukte bare å jobbe og spille hver eneste dag, så traff han en dame som likte å svømme og de begynte å gå sammen, nå trener han mer enn det hun gjør. Han spiller også forsatt som en hobby, men ikke så mye at det går utover helsa hans. De venter nå sitt første barn og han har kreditert henne for å være den som fikk han til å slutte å være som en tenåring og være en ordentlig mann. 

Så kanskje du kan prøve å se hvilke kompromisser du kan inngå og se hvilke endringer dere kan bringe ut av hverandre slik at han blir den ordentlige mannen du ser etter. For den ordentlige mannen som du ser etter kommer ikke til å være singel i lang tid, eller så ble han det pga forholdet han har vært i og er dermed utilgjengelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Cbunke90z skrev:

Har du prøvd å date noen som ikke er innafor de rammene du har satt opp? Jeg sier ikke at du skal kaste alle preferanser og krav ut av vinduet og ta til takke med det du får. Men finnes mange menn som ikke har den samme erfaringen som de du bruker å date, og blir takknemlige for at de overhode får en sjanse. Går dere på en date eller to og du føler at dette vil overhode ikke holde så er det greit nok, bare vær ærlig fra starten av at du ikke sikker på om dette er noe du kan tenke deg eller ikke så vil fyren kanskje bli litt skuffet, men han vil forstå og ikke føle seg lurt. 

Kanskje du til og med møter en som er litt sofa potet, men som forandrer seg litt fordi han opplever at oppmerksomhet fra deg gir han noe mer enn å bare sitte foran tvn. En god venn av meg brukte bare å jobbe og spille hver eneste dag, så traff han en dame som likte å svømme og de begynte å gå sammen, nå trener han mer enn det hun gjør. Han spiller også forsatt som en hobby, men ikke så mye at det går utover helsa hans. De venter nå sitt første barn og han har kreditert henne for å være den som fikk han til å slutte å være som en tenåring og være en ordentlig mann. 

Så kanskje du kan prøve å se hvilke kompromisser du kan inngå og se hvilke endringer dere kan bringe ut av hverandre slik at han blir den ordentlige mannen du ser etter. For den ordentlige mannen som du ser etter kommer ikke til å være singel i lang tid, eller så ble han det pga forholdet han har vært i og er dermed utilgjengelig. 

Har møtt noen menn som ligger langt utenfor «skalaen» ja. Men jeg føler det har blitt totalt kræsj, ingenting til felles.

Jeg er veldig aktiv, jeg trener styrke og crossfit 5 dager i uken, klatrer, går på ski og sykler. Jeg liker også å kjøre bil, motorsykkel og gokart/osv. Jeg liker at adrenalinet pumper gjennom kroppen og leter stadig etter nye måter å finne det. Strikkhopp, fallskjerm osv. Er gøyale ting å gjøre i ny og ne.

»vanlige» menn blir derfor sp kjedelige.. Hvis jeg kan si det uten p bli halshugd.

Utseende er ikke så viktig for meg. Det handler ikke om det. Det viktigste er liksom personligheten og kjemien. Og ja, jeg er fucka nok til at jeg syns selvstendighet og selvsikkerhet er digg.

nei, jeg innså i løpet av helgen at jeg ikke gidder mer menn. Jeg trives godt alene uansett :)

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...