Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

selv om man bare så konturer å bare i sort hvitt, så kan æ skrive under på at det blir verdens nydeligte unge. alt var i skjønneste orden. :sjarmor: .

så nu sitter jeg her med fire bilder av babyen min på veggen. ..

ble helt på gråten både jeg å svigermor. å er kjempeglad for at jeg fikk dele det med henne, selv om det skulle sittet en annen ved siden av meg å holdt meg i handa, så var det en opplevelse som var gull verdt.

det er vel ikke til å stikke under en stol at pappaen skulle ha sett når babyen min klødde seg i hodet å sparket verre med bena. hehe :P

gleder meg til å bli mamma nå.

fikk ikke vite hvilket kjønn det var. men både jeg å svigermor å alle andre er hellig overbevist om at det blir gutt. så da blir det vel en liten Magne i familien.

alt jeg kan si til dere som ikke har vært til ultralyd enda.

gled dere masse. det blir en fin opplevelse.

har gått i ørska i hele dag. fullstendig i drømmeland. pappaen har ikke gitt lyd fra seg i dag, så da ville han vel ikke høre hvordan det gikk da. om alt var i orden osv.

nei han gikk i hvertfall glipp av noe stort. det skal være vist.

god natt folkens! nå skal jeg å knøttet krype til køys.

stoor klæm fra motorrypa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får gåsehud av å lese dette. Så herlig å høre!! Ønsker deg bare så utrolig lykke til med nurket! Pappa'n bare veit ikke hva han går glipp av, stakkars han (for det er synd på han at han ikke vil engasjere seg).

*Klem*

Maggie!

:ler::ler::ler:

Skrevet

Åå, så rørende. Klødde seg i hodet og sparket med bena? Jeg synes jeg ser det. De har det godt der inne disse små. Ikke andre plager enn å klø seg litt og sparke.

Ååååå jeg gleder meg sånn til det blir min tur.

Så koselig at svigermor stiller opp, da, selv om det var sønnen hennes som skulle vært der.

Skrevet

Åååååh, så koslig å høre!!!!! Nå vet du at det går fint med den lille!! Pappa'en kommer nok til å angre på hva han har gått glipp av den dagen han får se babyen sin 8) Tøft å gå gravid alene, fint du har en svigermor som støtter deg :)

Gjest motorrypa
Skrevet

ja æ klare ikke å slutte å tenke på den ultralyden i går. skulle gjerne ha sett det igjen.

men men. e jo nesten halvgått nu så da må man bare smøre seg med tålmodighet :-?

e nu ufattelig glad for at æ har ho svogermor, trur æ hadde gått fra konseptan hvis hele svigerfamilien hadde snudd ryggen til.

nei det skal være sagt at dem e helt fantastisk å æ trur æ har vært vanvittig heldig tross alt

Skrevet

Så koselig Motorrypa! Og så koselig at du har så god kontakt med din svigermor. Nå er det bare å vente. Det er godt at ikke du går glipp av dette da, som visse andre du kjenner... :cry:

Men du kommer nok styrket u t av dette skal du se! Gled deg!!!

Skrevet

Hei Motorrypa!

Gratulerer med bebisen i magen :D

Ville bare si at jeg føler med deg når det gjelder pappa-fraværet du desverre opplever nå.

Da jeg gikk gravid med jenta mi så hadde ikke jeg noen pappa å "tilby" henne av forskjellige grunner.

Så jeg hadde med en venninne på ultralyden, du har rett det er en flott opplevelse (jenta mi suttet på totten! :blunke: )

Ville bare si at det kan hende pappaen til nurket deres roer seg ned og ønsker å delta mere i livet til barnet deres med tid og stunder? Jenta mi sin pappa bor i et annet land, men de beg å få kontakt da hun var litt under året. Selv om de ikke har så mye kontakt er det noe.

Der har du og pappaen en mulighet til å legge opp til en samværsordning som kan fungere for alle parter. Men jeg forstår deg veldig godt at det er trist at ikke ting er slik du skulle ønske akkurat nå, mens babyen er i magen og vokser. :(

Jeg traff en ny mann og vi har i dag vært sammen og samboere i 2 år, nettopp kjøpt hus og jenta begynner på skole neste år.

Selv om du føler det tøft og trist innimellom gleden nå, så vil det ordne seg for deg og barnet ditt og du vil helt sikkert treffe en ny mann som vil komme til og elske deg og barnet ditt uendelig høyt.

Det er synd for x´en din, det er HAN som går glipp av lykken!

Lykke til videre med et mirakel i magen og kjærlighet og lykke.

Hilsen en som ønsker deg alt godt. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...