Trude-lutt Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Jeg stoler ikke på min samboer etter en hendelse vi hadde en stund tilbake. Min samboer har sendt meldinger med ei annen jente da han var på byen. De skrev om at han ville møte henne for "en kjappis" og han sendte video av seg selv runke til henne og fikk nakenbilde tilbake. Jeg har selvfølgelig ingen tillit til han etter dette, men vi har et barn sammen. Noen som har vært borte i det samme og klart å få tilliten og forholdet tilbake?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Jeg har vært borti noe lignende og vi er ikke sammen I dag for å si det sånn. Anonymkode: e74f0...e91 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Fortsatt sammen, fortsatt null tillitt. Destruktivt forhold for mine vegne. Skulle ønske jeg gikk med en gang i stedet for å nedgradere meg til å leve med en jeg aldri kan stole på. Jobber meg opp til å bryte ut. Anonymkode: 75837...c45
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Ikke "nedgradere meg" men selvpine meg. Men kjærligheten gjør en så naiv Anonymkode: 75837...c45
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Herregud, her er det bare en ting å gjøre, og du vet hva.
Trude-lutt Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2018 Det jeg er redd for. Vi har bestilt time hos familievernkontoret, men er skeptisk til om det hjelper. Man kan jo ikke bare snakke litt sammen så brått stoler man på hverandre
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Nå har jeg snoka litt på profilen din 🙈 vil sende deg en klem Om du ser for deg livet ditt som ei tidslinje, startalder 0 og sluttalder 100, hvordan vil du at tidslinjen din fra nå til slutten skal se ut? Ser du for deg et lykkelig liv videre med denne mannen? Han ser ut til å verken være en god far eller en god kjæreste? Anonymkode: a3279...dc4
Carrot Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Bruk timen hos familievernskontoret til å sette opp en samværsavtale og så flytter du / han flytter, dersom han vil ha noe videre forhold får handlingene vise at han er til å stole på over tid.
SesameStreet Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Jeg er veldig enig med deg. Du kan ikke bare snakke sammen også er alt bra igjen. Det vil ta tid, mye tid og din mann må være villig til å jobbe for det. Kanskje du vil føle litt på hvor villig han er til å få det til å fungere når dere sitter på familievernkontoret. Jeg er ganske rett frem på sånne temaer. Er tilliten brutt, så er den brutt og da kommer den ikke tilbake igjen. Jeg vet ikke, kanskje eg er sær og merkelig for det? Det er bare det med å holde på en person som du vet har brutt grensene og er i stand til å gjøre noe sånt.. du vet aldri om det kommer til å skje igjen... Jeg vet om forhold der det har skjedd brudd i tilliten og de har prøvd noen år, men tilslutt så har alle gått fra hverandre. Hovedsaklig så fokuserer det på at den krenkende parten ikke har klart å tilgi eller/og føler at den andre parten har vært villig til å jobbe for forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå