Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Vet ikke om noen skjønner hva jeg mener, men hun ene Olsson tvillingene har det av og til. Ser ut som dreads på en måte, men ikke sånt tovet hår. Men håret henger liksomm sammen i bunter. Noen som aner hvordan man gjør det, og hvilke produkter man bør bruke for å få den looken. Har rett hår.
Gjest StoreSky Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Kanskje fake hår? (hair extensions) Vanlige dreads lages (av noen) av bivoks som toves inn i håret. Og de må klippes av.. Eller du kan jo prøve å ha masse gele i håret så tuppere og tove håret selv?? Vet dog ikke hvordan håret blir etterpå.
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Angelina Jolie har jo slike i gone in 60 seconds også, ser grisefine, men klarte ikke lage så jeg fikk meg heller ekte!
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Er ikke det veldig smale korketrekkere dere tenker på? Korketrekkere som ikke er brede, men heller veldig smale, det var i alle fall det Angelina Jolie hadde i gone in 60 sec. Prøv å søke på korketrekkere og se hvordan de lages...
summer25 Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Her er oppskriften: Ta en passelig mengde hår (etter hvor tykk du ønsker "dreadsen") og spray med en hårspray for ekstra hold. Deretter begynner du å tvinne håret helt stramt, samtidig som du tupperer med en kam... Fortsett helt til enden av håret. Kanskje dette var dårlig forklart... :-? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå