Gjest marlyn Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Ser etter sånne brune høye støvletter som går helt opp til kneet og med rund tupp, gjerne i semsket skinn. Vet ikke om disse cowboy-støvlettene er helt meg og det er jo det det florerer av i butikkene for tida.. Tror dere dette har kommet for å bli en stund?
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Jeg tror Bronx har slike støvletter du beskriver :klø: Selv har jeg noen litt lavere, i brunt, glatt skinn. Kostet 800 hos Din Sko før jul, og jeg er kjempefornøyd med dem.
myagi Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har slike støveletter du beskriver bare ikke i semsket. Kjøpt på Bianco til 1300,- Hører cowboy kommer til høsten også.
Gjest Odense Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Jeg tror Bronx har slike støvletter du beskriver :klø: Selv har jeg noen litt lavere, i brunt, glatt skinn. Kostet 800 hos Din Sko før jul, og jeg er kjempefornøyd med dem. De skoene har jeg også, kjempe fornøyd, passer til det meste og er ganske så retro
Gjest TiaMaria25 Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Men har Bianco fortsatt disse? Jeg finner de ikke, og jeg har så lyst på! Fins de i mørkebrune og lysebrune?
Gjest Coral Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er også på jakt etter noen høye brune støvletter. Var å så på Bianco, men her i byen hadde de ikke igjen i hvert fall. Men skulle få inn mye fint fremover, blant annet brune støvletter i ulike varianter. Håper det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå