AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Hei Jeg har fått beskjed at jeg har større sannsynlighet for å miste med 2 begrunnelser for det. Og nå kom jeg til å tenke på at nå er pollensesongen i gang og jeg er allergisk. Jeg skal ha innsett i slutten av mai med ferskforsøk hvis alt går fint 🤞 Men jeg er redd for om jeg nå har 3 begrunnelser for større sjanse for å miste? Har lest litt om at det kan være vanskeligere å bli gravid hvis du har en allergisk reaksjon, som jeg jo nå har pga pollen. Kroppen er liksom i beredskap og støter ut embryo. Er det noen her med erfaring? Eller noen tanker? Dette er første ivf-forsøket vårt så alt er spennede og skummelt. Men håpet er der!💞 Anonymkode: 6918f...1a6
Juni15 Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Ville tatt opp dette med sykehuset og eventuelt forberedt deg på å utsette forsøket til i august. Så sant du ikke har startet med hormoner og at allergien er bedre i august Lykke til med forsøket!
Lissygloss Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Jeg er veldig pollenallergisk, fra første spire til snøen kommer og jeg ble gravid første pp. Skal ha nå i mai og har begynt på Cetrizin igjen
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Jeg er allergisk mot det meste av dyr og pollen. Har også kronisk elveblest så går derfor på allergitabletter hele året. Fikk ingen beskjed om at det betyr større sjanse for å miste. Jeg ble gravid i starten av august. Anonymkode: ccc97...f3c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Så godt å høre at dere har fått det bra til selv om allergi tusen takk for svar. Jeg får bare prøve å tenke positivt selv om oddsen er litt i mot meg Anonymkode: 6918f...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå