tirben Skrevet 4. mai 2018 #21 Skrevet 4. mai 2018 (endret) I Bodrum i Tyrkia soler de tyrkiske jentene seg toppløse. Har ikke sett turister som gjør det. Endret 7. juni 2018 av tirben
LeneXCII Skrevet 5. mai 2018 #22 Skrevet 5. mai 2018 21 timer siden, Rosatoast skrev: Jeg vil tørre å påstå at det er OK og sole seg toppløs og gå i string på stranda, på alle europeiske solsteder. Det er vel forsåvidt korrekt, men jeg tror ganske sikkert det er steder en vil føle seg mer komfortable enn andre. Det er vel kanskje det trådstarter noe klønete spør etter?! Jeg mener, det er jo enkelt å sjekke hva som er tillat. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #23 Skrevet 7. mai 2018 På 4.5.2018 den 11.37, Nicathv skrev: www.google.com https://www.thrillist.com/amphtml/travel/nation/clothing-optional-beaches-the-best-nude-beaches-in-europe http://www.wimdu.co.uk/blog/get-kit-off-24-best-nudist-beaches-europe/amp/ http://gogirlguides.com/europe/a-girls-guide-to-topless-and-nude-sunbathing-in-europe/ https://www.islands.com/best-nude-beaches-in-europe Jeg blir så oppgitt over at det er noen som tror det er greit med badebukse/bikinibukse på en nudiststrand. Nudiststrender er for de som bader naken. Med badebukse/bikinibukse hører du hjemme på tekstilstranden. Anonymkode: d8c9d...21f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #24 Skrevet 7. mai 2018 På typiske charterturist-strender i Hellas er det kanskje greit å sole seg toppløs, på strender hvor stort sett bare grekere går er det ikke ok. De kommer neppe til å si noe til deg, men du skal være glad for at du ikke forstår hva de sier om deg. Anonymkode: fda74...93b 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #25 Skrevet 7. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så oppgitt over at det er noen som tror det er greit med badebukse/bikinibukse på en nudiststrand. Nudiststrender er for de som bader naken. Med badebukse/bikinibukse hører du hjemme på tekstilstranden. Anonymkode: d8c9d...21f Hvis det er en "clothing optional" strand så er den jo nettopp det. Valgfri altså. Det bør vel finnes strender der man kan velge selv også? Hva om man er i et parforhold der den ene vil sole seg naken og den andre vil ha på klær, greit å ha en strand der begge kan være fornøyd? Anonymkode: cfe69...414 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #26 Skrevet 7. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er en "clothing optional" strand så er den jo nettopp det. Valgfri altså. Det bør vel finnes strender der man kan velge selv også? Hva om man er i et parforhold der den ene vil sole seg naken og den andre vil ha på klær, greit å ha en strand der begge kan være fornøyd? Anonymkode: cfe69...414 "Clothing optional" strand, eller på godt norsk fristrand, er noe ganske annet enn nudist- eller naturist-strand. På en fristrand er det frivillighet med hensyn på med eller uten klær. Det finnes nesten ingen strender i Norge som er nudist- eller naturist-strender, bare noen få i naturistforenings-regi. Det er heller ikke mange fristrender, men det finnes noen som har offentlig godkjenning som fristrender. Tekstilstrender er det som dominerer, strender som synes å være reservert for tekstilister og hvor eventuelle nakenbadere må regne med å bli trakassert av andre badegjester. Jeg synes det er vanskelig å forstå hva som er så farlig med frivillighet, og hadde gjerne sett at det ble mange flere fristrender. Anonymkode: d8c9d...21f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #27 Skrevet 6. juni 2018 Virker som det blir som i Oslo. Enten med topp, ELLER ingenting. Og da velger jeg personlig "ingenting". Bare å ta 30-bussen til Bygdøy, og gå av mens bussen er helt fremme. Og gå til høyre ved kiosken. Gå 100-150 meter. Der er en fin plen, og mulighet til å kjøpe is, vann og kaffe. Litt spess å stå naken i kø for å kjøpe cola første gangen. Anonymkode: 71938...698
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #28 Skrevet 6. juni 2018 Jeg pleier å sole meg toppløs når jeg er på stranden i Nice. Har sett at det er andre som gjør det også. Anonymkode: e6cac...e71
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #29 Skrevet 9. juni 2018 On 5/4/2018 at 7:19 PM, AnonymBruker said: Feil. Flere land i Asia, for eksempel Thailand, hvor det er helt uaktuelt å sole seg toppløs. Anonymkode: 58338...be4 Ikke enig, har da sett mange sole seg toppløs i Thailand. Er du en plass med mange turister er det helt vanlig. Anonymkode: e7a50...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå