AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Ønsker tips til steder det er mer eller mindre stuerent å sole seg toppløs? Helst ikke for langt. Anonymkode: d083a...cff 3
Nicathv Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 www.google.com https://www.thrillist.com/amphtml/travel/nation/clothing-optional-beaches-the-best-nude-beaches-in-europe http://www.wimdu.co.uk/blog/get-kit-off-24-best-nudist-beaches-europe/amp/ http://gogirlguides.com/europe/a-girls-guide-to-topless-and-nude-sunbathing-in-europe/ https://www.islands.com/best-nude-beaches-in-europe
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Er ikke ute etter nudiststrender Anonymkode: d083a...cff
LeneXCII Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Hva med franske rivieraen? Jeg pleier å snike meg unne og dra en langhelg/liten uke i juni sammen med en venninne til Nice, der er det veldig ok å være toppløs (og evt string), og du er garantert ikke den eneste! Relativt kort og effektiv flytur, kort transport til byen, kan faktisk gå, litt avhengig av hvor du skal bo. Vi bruker å bo på Hotel Magnan (http://www.hotelmagnan-nice.com/en/), et typisk enkelt lite hotell, men flott beliggenhet til stranden og et helt supert brasseri på hjørnet! 20min å gå til selve sentrum, men det er butikker og som sagt mat på hjørnet. Ca 40 min spasertur fra flyplassen. Veldig enkelt og greit! 5
Kontormus Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Mange toppløse der jeg ferierer, i Spania. Men det ser ut til at det i hovedsak er de innfødte som gjør dette. Skaninavere sluttet vel på begynnelsen av 90-tallet en gang 2
Gjest Overrasket Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 Stranden i sentrum av Barcelona er et eksempel. En del av stranden brukes av nudister, og på resten av stranden er det helt greit å være toppløs.
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 I alle land utenom muslimske. Ble mye gloing når jeg solte meg toppløs i Alanya. Unge gutter som satt og niglodde med åpen munn. 3
Kjetil E Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 5 timer siden, Peonjenta skrev: I alle land utenom muslimske. Ble mye gloing når jeg solte meg toppløs i Alanya. Unge gutter som satt og niglodde med åpen munn. Ikke bare muslimske, i USA for eksempel er det veldig fy fy, litt avhengi av stat muligens. Men du bør ihvertfall ikke sole deg toppløs i USA uten å ha sjekket lover og regler der du er først. 3
reiseglad Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 6 timer siden, Peonjenta skrev: I alle land utenom muslimske. Ble mye gloing når jeg solte meg toppløs i Alanya. Unge gutter som satt og niglodde med åpen munn. Tyrkia er muslimsk.... 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #10 Skrevet 4. mai 2018 45 minutter siden, Kjetil E skrev: Ikke bare muslimske, i USA for eksempel er det veldig fy fy, litt avhengi av stat muligens. Men du bør ihvertfall ikke sole deg toppløs i USA uten å ha sjekket lover og regler der du er først. Jeg er så oppgitt over dem som ikke skjønner seg på lokale kleskoder og tror det er innafor å sole seg toppløs visse steder. Anonymkode: 58338...be4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #11 Skrevet 4. mai 2018 Nå reiser jeg oftest til Hellas eller kanariøyene og der soler veldig mange seg toppløse på stranden. Få eller ingen ved bassenget. Nå er jeg ei som soler meg med topp, så vet ikke om det er "ulovlig" å sole seg toppløs rundt hotell. Anonymkode: 1d51a...f5d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #12 Skrevet 4. mai 2018 6 timer siden, Peonjenta skrev: I alle land utenom muslimske. Ble mye gloing når jeg solte meg toppløs i Alanya. Unge gutter som satt og niglodde med åpen munn. Feil. Flere land i Asia, for eksempel Thailand, hvor det er helt uaktuelt å sole seg toppløs. Anonymkode: 58338...be4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #13 Skrevet 4. mai 2018 Det er ganske vanlig på Kypros ihvertfall, alltid mange som soler seg toppløse på Nissi Beach. Forøvrig en av de flotteste strendene jeg vet om. Anonymkode: cfe69...414
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #14 Skrevet 4. mai 2018 De fleste strender der det ikke er barn. Det samme gjelder tanga-badebukse uansett kjønn. Anonymkode: ee101...807
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #15 Skrevet 4. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste strender der det ikke er barn. Det samme gjelder tanga-badebukse uansett kjønn. Anonymkode: ee101...807 Tror ikke barn dør av å se en pupp eller to.. De er vel de som bryr seg minst av alle! Anonymkode: 4031c...f7a 6
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2018 #16 Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fleste strender der det ikke er barn. Det samme gjelder tanga-badebukse uansett kjønn. Anonymkode: ee101...807 Barn er jo de som reagerer minst på pupper. Ihvertfall gjorde sønnen min det. Solet meg toppløs da han var 9-10 år, han løftet ikke et øyelokk. Han var vant til å se meg halvnaken hjemme. 6
Missfitness Skrevet 4. mai 2018 #17 Skrevet 4. mai 2018 Vi var i Faro i fjor, det var veldig ok, helt greit med toppløs på vanlig strand der. Ellers er jo franske rivieraen sikker, Nice som nevn er fint, der drukner man liksom litt i mengden og det kan jo være greit. Leier man solseng er man litt skjermet fra alle som står og nyter utsikten på promenaden også 2
Rosatoast Skrevet 4. mai 2018 #18 Skrevet 4. mai 2018 Jeg vil tørre å påstå at det er OK og sole seg toppløs og gå i string på stranda, på alle europeiske solsteder. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #19 Skrevet 4. mai 2018 Hvor som helst i Europa. Har sett gå toppløse absolutt alle steder jeg har vært i Europa (Spania, Frankrike, Hellas, Bulgaria, Italia, Malta, Portugal) Anonymkode: d576e...aa2
Gjest Godgammelårgang79 Skrevet 4. mai 2018 #20 Skrevet 4. mai 2018 (endret) I Spania er det veldig vanlig har jeg sett. I Italia har jeg ikke sett en eneste pupp, jeg blottet mine egne da jeg skiftet og ble dermed forfulgt resten av dagen på stranda. Endret 4. mai 2018 av Godgammelårgang79 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå