Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har begynt på en utdanning innenfor helse, men har litt erfaring fra serveringsbransjen (CA. 2 år). Jeg sluttet i jobben min i begynnelsen av året ettersom jeg ville få litt mer relevant erfaring før jeg skulle ut i praksis. 

Nå savner jeg egentlig å jobbe med det jeg gjorde og har prøvd å søke på noen jobber, men får ikke napp. 

Lurer på om pausen min på ca. 5 måneder fra serveringsbransjen skader sjansene mine for å bli aktuelt? Eller er det bare et dårlig tidspunkt å søke nå ettersom det er sommersesong? :klo:  

Anonymkode: d06ba...e31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok lovlig sent å tenke på sesong/sommerjobber nå ja. Vil tippe at mange av stedene med servering har bemannet for sommersesongen, så det er ikke unaturlig at det er vanskeligere nå. Men kanskje forsøke steder som driver hele året? Kan tenkes de er mer interessert i folk som ser for seg mer enn "bare" sommerjobb?

Anonymkode: 8267d...530

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok lovlig sent å tenke på sesong/sommerjobber nå ja. Vil tippe at mange av stedene med servering har bemannet for sommersesongen, så det er ikke unaturlig at det er vanskeligere nå. Men kanskje forsøke steder som driver hele året? Kan tenkes de er mer interessert i folk som ser for seg mer enn "bare" sommerjobb?

Anonymkode: 8267d...530

Nå har jeg svart på annonser som har nylig blitt lagt ut, så da regner jeg med at de trenger folk :) Men tenker ikke bare på sommerjobb, men en deltidsjobb...men skjønner at det er litt dumt å søke for en slik jobb i sommersesongen.

Anonymkode: d06ba...e31

AnonymBruker
Skrevet

Serveringsbransjen er stort sett alltid ute etter folk, så 5 måneders opphold tror jeg nok ingen bryr seg om. Det eneste er at det kan være vanskelig å få jobb nå siden de fleste allerede har ansatt til sommersesongen

Anonymkode: de021...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...