Snuppah00 Skrevet 15. september 2017 #1941 Del Skrevet 15. september 2017 9 minutter siden, justcurious skrev: Ikke jeg heller. Han er nok dessverre det :/ det skinner mer og mer gjennom. Jeg vet ikke helt hvor gammel han er, men gammel nok til å forstå at man ikke behandler mennesker man er glad i sånn. 26 tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 15. september 2017 #1942 Del Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: 26 tror jeg Skremmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. september 2017 #1943 Del Skrevet 15. september 2017 11 minutter siden, justcurious skrev: Ikke jeg heller. Han er nok dessverre det :/ det skinner mer og mer gjennom. Jeg vet ikke helt hvor gammel han er, men gammel nok til å forstå at man ikke behandler mennesker man er glad i sånn. 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opie Skrevet 15. september 2017 #1944 Del Skrevet 15. september 2017 "Jeg gidder ikke mer". Hvis du skal ignorere hva alle rundt deg sier, Kristine, så hør nå hvertfall på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 15. september 2017 #1945 Del Skrevet 15. september 2017 9 minutter siden, opie skrev: "Jeg gidder ikke mer". Hvis du skal ignorere hva alle rundt deg sier, Kristine, så hør nå hvertfall på deg selv. Så er vel sikkert han mester i å smiske og gjøre alt for at hun ikke skal gå fra han. Jeg håper hun en dag setter ned foten og går fra taperen. Ingen fortjener å bli behandlet sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 15. september 2017 #1946 Del Skrevet 15. september 2017 Fikk vondt av henne i den videoen. Håper hun ser det igjen nå og virkelig tenker over fremtiden med F. Som hun sier selv i videoen; hun har null erfaring med kjærlighet, aldri vært forelska og så glad i noen før. Det er noe i det hun sa, at hun har det så fint og er lykkelig spesielt når de er på tomannshånd, men blandt venner er hun mer usynlig. Tror det er flere som kan kjenne seg igjen i den følelsen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 15. september 2017 #1947 Del Skrevet 15. september 2017 Hennes liv, hennes valg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 15. september 2017 #1948 Del Skrevet 15. september 2017 Herreminhatt, under hvilken busk har han vokst opp? Totalt blottet for dannelse og empati. Og hva er det med den dårlige engelsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. september 2017 #1949 Del Skrevet 15. september 2017 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner, samt svar. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 15. september 2017 #1950 Del Skrevet 15. september 2017 https://www.nrk.no/norge/vogue_-dette-er-norges-svar-pa-johnny-depp-og-kate-moss-1.13690392 No blir sikkert F skuffa, han trur vel at han og KU har desse rollene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 15. september 2017 #1951 Del Skrevet 15. september 2017 https://www.seher.no/kjendis/mistet-kontrakt-etter-kokainrykter/68699617 ''Jeg drikker så vidt alkohol'' 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. september 2017 #1952 Del Skrevet 15. september 2017 5 minutter siden, Lerke987 skrev: https://www.seher.no/kjendis/mistet-kontrakt-etter-kokainrykter/68699617 ''Jeg drikker så vidt alkohol'' Hvorfor blir hun filmet mens hun drikker da? Er det vann? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. september 2017 #1953 Del Skrevet 15. september 2017 Senest i siste innlegg babler hun om å mixe seg en drink kun får henge hjemme.. Drikke gjør hun jo hele tiden.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 15. september 2017 #1954 Del Skrevet 15. september 2017 Sånn som hun oppfører seg og fremstiller seg selv så overrasker det meg hvis seriøse modellbyråer vil assosieres med henne i det hele tatt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. september 2017 #1955 Del Skrevet 15. september 2017 Hun skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg opp i hva hun og fyfabian driver med. Hallooooooooo! Et det rart folk reagerer når de snikfilmer og gjør narr av alt og alle, snakker høyt, skriker og skråler? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. september 2017 #1956 Del Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Salka skrev: Hun skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg opp i hva hun og fyfabian driver med. Hallooooooooo! Et det rart folk reagerer når de snikfilmer og gjør narr av alt og alle, snakker høyt, skriker og skråler? Og begge livnærer seg av å utlevere seg selv. De søker jo selv opp offentlighetens lys, men glemmer - som en rekke andre bloggere - at dette også innebærer at visse ting kommer frem i lyset. Jf. Se&Hør-artikkelen: Når det begynner å svirre rykter som er ervervsskadende, så bør det gå av noen heftige alarmer. Da er definitiv dags å reevaluere både seg selv og hvilket selskap man velger å assosieres med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 15. september 2017 #1957 Del Skrevet 15. september 2017 2 hours ago, Lerke987 said: https://www.seher.no/kjendis/mistet-kontrakt-etter-kokainrykter/68699617 ''Jeg drikker så vidt alkohol'' Hvem prøver hun å lure her? Seg selv eller leserne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 15. september 2017 #1958 Del Skrevet 15. september 2017 10 timer siden, eeyoree skrev: http://www.tv2.no/v/1231356/ Hjelp. Stakkars jente. Får helt vondt av henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 15. september 2017 #1959 Del Skrevet 15. september 2017 Altså, det hadde allerede vært mange røde flagg, f.eks den daten de hadde tidlig i forholdet der han snakket om eksen sin...hadde det vært meg, hadde jeg brutt kontakten tvert allerede da, og fortalt om det til venninner og ledd meg ihjel. Men når han holder rundt en annen jente foran henne og ignorerer henne på bursdagsfesten hennes, da han ihvertfall burde gi henne mest oppmerksomhet, burde det ihvertfall være et klart rødt flagg om at dette ikke er noe å spare på! Hun må ha et utrolig lavt selvbilde som lar seg selv bli behandlet sånn, men i så fall trenger hun hjelp. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 16. september 2017 #1960 Del Skrevet 16. september 2017 5 hours ago, fitnessjenta said: Altså, det hadde allerede vært mange røde flagg, f.eks den daten de hadde tidlig i forholdet der han snakket om eksen sin...hadde det vært meg, hadde jeg brutt kontakten tvert allerede da, og fortalt om det til venninner og ledd meg ihjel. Men når han holder rundt en annen jente foran henne og ignorerer henne på bursdagsfesten hennes, da han ihvertfall burde gi henne mest oppmerksomhet, burde det ihvertfall være et klart rødt flagg om at dette ikke er noe å spare på! Hun må ha et utrolig lavt selvbilde som lar seg selv bli behandlet sånn, men i så fall trenger hun hjelp. Jeg har vært der selv. Jeg hadde lav selvtillit, var blindt forelsket og forsvarte alle de dumme tingene han gjorde mot meg med de gode sidene hans, og jeg så ikke hvor forferdelig forholdet var før en stund etter at jeg kom meg ut av det. Det gjør det litt ekstra vondt å se at Kristine er i et slikt forhold når jeg har vært der selv, og jeg håper virkelig at hun kommer seg ut av det snart. Jeg vet at det absolutt ikke er lett. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå