Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, justcurious skrev:

Ikke jeg heller. Han er nok dessverre det :/ det skinner mer og mer gjennom. Jeg vet ikke helt hvor gammel han er, men gammel nok til å forstå at man ikke behandler mennesker man er glad i sånn.

26 tror jeg :haar:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, justcurious skrev:

Ikke jeg heller. Han er nok dessverre det :/ det skinner mer og mer gjennom. Jeg vet ikke helt hvor gammel han er, men gammel nok til å forstå at man ikke behandler mennesker man er glad i sånn.

25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, opie skrev:

"Jeg gidder ikke mer". Hvis du skal ignorere hva alle rundt deg sier, Kristine, så hør nå hvertfall på deg selv. 

Så er vel sikkert han mester i å smiske og gjøre alt for at hun ikke skal gå fra han. Jeg håper hun en dag setter ned foten og går fra taperen. Ingen fortjener å bli behandlet sånn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av henne i den videoen. Håper hun ser det igjen nå og virkelig tenker over fremtiden med F. Som hun sier selv i videoen; hun har null erfaring med kjærlighet, aldri vært forelska og så glad i noen før. 

Det er noe i det hun sa, at hun har det så fint og er lykkelig spesielt når de er på tomannshånd, men blandt venner er hun mer usynlig. Tror det er flere som kan kjenne seg igjen i den følelsen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sånn som hun oppfører seg og fremstiller seg selv så overrasker det meg hvis seriøse modellbyråer vil assosieres med henne i det hele tatt. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg opp i hva hun og fyfabian driver med. :rolleyes: Hallooooooooo! Et det rart folk reagerer når de snikfilmer og gjør narr av alt og alle, snakker høyt, skriker og skråler? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Salka skrev:

Hun skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg opp i hva hun og fyfabian driver med. :rolleyes: Hallooooooooo! Et det rart folk reagerer når de snikfilmer og gjør narr av alt og alle, snakker høyt, skriker og skråler? 

Og begge livnærer seg av å utlevere seg selv. De søker jo selv opp offentlighetens lys, men glemmer - som en rekke andre bloggere - at dette også innebærer at visse ting kommer frem i lyset. 

Jf. Se&Hør-artikkelen: Når det begynner å svirre rykter som er ervervsskadende, så bør det gå av noen heftige alarmer. Da er definitiv dags å reevaluere både seg selv og hvilket selskap man velger å assosieres med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det hadde allerede vært mange røde flagg, f.eks den daten de hadde tidlig i forholdet der han snakket om eksen sin...hadde det vært meg, hadde jeg brutt kontakten tvert allerede da, og fortalt om det til venninner og ledd meg ihjel.

Men når han holder rundt en annen jente foran henne og ignorerer henne på bursdagsfesten hennes, da han ihvertfall burde gi henne mest oppmerksomhet, burde det ihvertfall være et klart rødt flagg om at dette ikke er noe å spare på! Hun må ha et utrolig lavt selvbilde som lar seg selv bli behandlet sånn, men i så fall trenger hun hjelp.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, fitnessjenta said:

Altså, det hadde allerede vært mange røde flagg, f.eks den daten de hadde tidlig i forholdet der han snakket om eksen sin...hadde det vært meg, hadde jeg brutt kontakten tvert allerede da, og fortalt om det til venninner og ledd meg ihjel.

Men når han holder rundt en annen jente foran henne og ignorerer henne på bursdagsfesten hennes, da han ihvertfall burde gi henne mest oppmerksomhet, burde det ihvertfall være et klart rødt flagg om at dette ikke er noe å spare på! Hun må ha et utrolig lavt selvbilde som lar seg selv bli behandlet sånn, men i så fall trenger hun hjelp.

Jeg har vært der selv. Jeg hadde lav selvtillit, var blindt forelsket og forsvarte alle de dumme tingene han gjorde mot meg med de gode sidene hans, og jeg så ikke hvor forferdelig forholdet var før en stund etter at jeg kom meg ut av det. Det gjør det litt ekstra vondt å se at Kristine er i et slikt forhold når jeg har vært der selv, og jeg håper virkelig at hun kommer seg ut av det snart. Jeg vet at det absolutt ikke er lett. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...