Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, smalls skrev:

Herregud, Kristine må dumpe han idioten. Måten han holdt rund venninnene hennes og flørtet er ikke greit! Hadde blitt forbanna hvis jeg var henne.

Verst av alt:  Han gjør dette rett foran henne- i hennes egen bursdagsfeiring. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, eeyoree skrev:

Æsj, blir kvalm. Fabian er hennes aller første kjæreste og hun har aldri vært forelsket før, så det må jo gjøre vondt. Man blir ofte blind av kjærlighet dessverre. Been there, done thst

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, eeyoree skrev:

Skulle så inderlig ønske at hun tok til vettet og innser hva for en type hun har funnet seg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så K på et busstopp her om dagen. Hun var absolutt et blikkfang, men det var fordi hun hadde en klesstil og væremåte som skilte seg veldig ut. Høye heler, svarte skinnbukser dratt opp slik som trusene hennes, magetopp og modell pose stilling. Alle andre stod der med normale høstklær og jakke i vanlig stå-posisjon. 

Edit: Men jeg syntes ikke hun så trøtt ut/lite glød som hun gjør på bildene uten sminke. På ekte ser det mer naturlig og pent ut. 

Endret av Saftisen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, eeyoree skrev:

Åh jeg fikk så vondt inni meg av å se det der :( Fordi jeg kjenner meg igjen og tenker tilbake på meg selv i starten av 20-årene, sammen med en idiot. Problemet med ens første kjæreste er at det gjerne tar så unødvendig lang tid før man forstår at man fortjener bedre, fordi man ikke helt vet hvordan et forhold skal være og hva man kan kreve.

Endret av nejve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Michelibabas skrev:

Beklager å si det, men jeg godter meg over at Henrik Holm (SKAM) og dama omtales som Norges svar på Johnny Depp og Kate Moss av motebladet Vogue. :fnise:

med tanke på F. 

Vet du, det var det første jeg tenkte på da jeg leste den artikkelen jeg også :laugh: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Kristine på det klippet der, helt tragisk at hun orker å holde på med fabian. Ja jeg forstår at det er første kjæresten, men hvor i alle dager er det nettverket hennes som skal filleriste henne slik at hun ser at han er en tosk som bare bruk henne da? De har kanskje prøvd og feilet når jeg tenker meg om.

Og jeg tror kanskje jeg ville revurdert venninnen min også hvis hun hadde sittet slik med kjæresten min. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuud så klein han er. Og herregud så dum hun er som lar seg bli behandlet sånn. Og de har liksom et åpent forhold? Åpent fra den ene siden ser det ut som... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elisaday skrev:

Herreguuuuuuud så klein han er. Og herregud så dum hun er som lar seg bli behandlet sånn. Og de har liksom et åpent forhold? Åpent fra den ene siden ser det ut som... 

Har de åpent forhold? Virker ikke som hun er klar over det i så fall. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pipa skrev:

Har de åpent forhold? Virker ikke som hun er klar over det i så fall. 

Det har blitt påstått noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden?? Så UTROLIG dårlig gjort av fabian. Håper virkeligvirkelig at Kristine innser at hun er sammen med en dust, og at hun fortjener så mye bedre.

Etter å ha sett det klippet det så tror jeg på alle ryktene om han og alle de damene han ryktes å ha vært med. Han viser ingen respekt for Kristine på festen, og er generelt ganske usmakelig. Håper at vakre K snart får nok og dumper han for godt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, justcurious skrev:

Fabian: "Jeg kjeder meg.."
En av jentene på festen: "Det hjelper ikke at du snakker på engelsk"

:fnise:

:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, justcurious skrev:

Herregud, hva ER det som feiler den fyren? Han går jo INN for å såre henne, skulle tro han fikk kick av det. Man behandler ikke noen man elsker sånn. Helt åpenbart at han ikke har de samme følelsene for henne som hun har for ham. 

Begynner nesten å lure på om han kun er med henne pga fame. Hadde aldri hørt om fyren før han ble i lag med Kristine 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, justcurious skrev:

Fabian: "Jeg kjeder meg.."
En av jentene på festen: "Det hjelper ikke at du snakker på engelsk"

:fnise:

Jeg trodde hun han snakket med faktisk var fra utlandet, siden han snakket engelsk til henne, men så er hun jo norsk! Hva faen??:blink:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
7 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg trodde hun han snakket med faktisk var fra utlandet, siden han snakket engelsk til henne, men så er hun jo norsk! Hva faen??:blink:

Nei, det er sånn han er, en del av "imaget" hans, han snakker engelsk til alle 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
11 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Begynner nesten å lure på om han kun er med henne pga fame. Hadde aldri hørt om fyren før han ble i lag med Kristine 

Ikke jeg heller. Han er nok dessverre det :/ det skinner mer og mer gjennom. Jeg vet ikke helt hvor gammel han er, men gammel nok til å forstå at man ikke behandler mennesker man er glad i sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...