hererjeg2 Skrevet 13. september 2017 #1901 Del Skrevet 13. september 2017 SOS, somebody call 911, KU har en edderkopp på soverommet. Bra hun fikk dokumentert skrekken på snap 👌🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opie Skrevet 14. september 2017 #1902 Del Skrevet 14. september 2017 Dette med "edderkoppen" er så flaut - det er sånn man ikke legger ut for other people to see (jeg snakker til deg på et språk du kanskje forstår, Kristine). Det er ikke urettferdig at du har en edderkopp på rommet ditt, ærlig talt, du mangler virkelig perspektiv! Denne overreaksjonen minner meg om den hvite buksa som ble ødelagt i vask for en tid tilbake; da ble det også mye banning og hyling på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. september 2017 #1903 Del Skrevet 14. september 2017 Urettferdig at det kommer inn en edderkopp på soverommet faktisk. Og hva slags folk er det som filmer seg selv banne og hyle over en bukse og legge ut på snap? Gud bedre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 14. september 2017 #1904 Del Skrevet 14. september 2017 At hun omtaler F som sitt "favorittmenneske" når han oppfører seg som han gjør. Rett og slett usmakelig og kleint for henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. september 2017 #1905 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg hadde blitt skikkelig irritert om favoritt buksa mi ble ødelagt i vask, men hadde ikke lagt det ut på Snap da 🙊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bersemor Skrevet 14. september 2017 #1906 Del Skrevet 14. september 2017 Det med edderkoppen ble nok lagt ut mer for underholdning enn noe annet :-) Synes vi må holde oss til kritikk der kritkk er berettiget, en hysterisk tirade av snapchats over en edderkopp kan vi holde oss for gode til å kritisere. Hun er jo tross alt en slags entertainer :-) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 14. september 2017 #1907 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Vet du, jeg tror i k sitt univers så var det edderkoppdramaet blodig urettferdig faktisk. HUN skal tross alt tidlig opp neste morgen for å jobbe folkens! Fra spøk til alvor: det er ikke de store tingene som skal til for å tippe lasset hennes, men etterhvert som hun får noen år på baken skjønner hun sikkert at det er andre ting å være mer redd for enn stankelben på soverommet. Fks mennesker som kun ønsker å suge opp litt av berømmelsen hennes. Endret 14. september 2017 av Pipa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. september 2017 #1908 Del Skrevet 15. september 2017 Enda en blogger som roper opp om å være bipolar.. 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. september 2017 #1909 Del Skrevet 15. september 2017 21 timer siden, fitnessjenta skrev: At hun omtaler F som sitt "favorittmenneske" når han oppfører seg som han gjør. Rett og slett usmakelig og kleint for henne. Ville foretrukket å skrive min egen bror framfor han gauken F er ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 15. september 2017 #1910 Del Skrevet 15. september 2017 Hun er sletta fra snap, ooooooorker ikke mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 15. september 2017 #1911 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Feil tråd Endret 15. september 2017 av elisaday Feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 15. september 2017 #1912 Del Skrevet 15. september 2017 Men var hun virkelig så ille før hun ble sammen med han? Det kan ikke jeg huske. Tydelig han har gjort henne verre og har dårlig innflytelse på henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. september 2017 #1913 Del Skrevet 15. september 2017 3 timer siden, J.. skrev: Enda en blogger som roper opp om å være bipolar.. 🙄 Er det selvdiagnostisert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 15. september 2017 #1914 Del Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Er det selvdiagnostisert? Det er vel somregel det i bloggverdenen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aell Skrevet 15. september 2017 #1915 Del Skrevet 15. september 2017 7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Er det selvdiagnostisert? Hun skrev: plis ikke kall meg bipolar, men ja kanskje jeg er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. september 2017 #1916 Del Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, elisaday skrev: Det er vel somregel det i bloggverdenen. Jeg er for mer åpenhet rundt psykiske lidelser, for all del. På Facebook tagger "vi" oss når vi er hos lege, tannlege, eller på sykehus. Men tagge seg hos psykologen? Nei, det går da vitterlig ikke an. Bare tenk på hva naboene vil tenke og si Likevel, all denne selv-diagnostiseringen til ymse bloggere mener jeg bare fører til å stigmatisere og undergrave de menneskene som faktisk lider av sjelelige sykdommer. Samtidig er det jo enkelte bloggere hvor man saktens kan lure på om de faktisk ikke er et kasus. Akkurat nå, aell skrev: Hun skrev: plis ikke kall meg bipolar, men ja kanskje jeg er det. Aha, takk. Kanskje KU bør lese seg litt opp på hva bipolar lidelse er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 15. september 2017 #1917 Del Skrevet 15. september 2017 Beklager å si det, men jeg godter meg over at Henrik Holm (SKAM) og dama omtales som Norges svar på Johnny Depp og Kate Moss av motebladet Vogue. med tanke på F. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 15. september 2017 #1918 Del Skrevet 15. september 2017 http://www.tv2.no/v/1231356/ Hjelp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 15. september 2017 #1919 Del Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, eeyoree skrev: http://www.tv2.no/v/1231356/ Hjelp. Så klein han er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. september 2017 #1920 Del Skrevet 15. september 2017 14 minutter siden, eeyoree skrev: http://www.tv2.no/v/1231356/ Hjelp. Herregud, Kristine må dumpe han idioten. Måten han holdt rund venninnene hennes og flørtet er ikke greit! Hadde blitt forbanna hvis jeg var henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå