Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette med "edderkoppen" er så flaut - det er sånn man ikke legger ut for other people to see (jeg snakker til deg på et språk du kanskje forstår, Kristine). Det er ikke urettferdig at du har en edderkopp på rommet ditt, ærlig talt, du mangler virkelig perspektiv! Denne overreaksjonen minner meg om den hvite buksa som ble ødelagt i vask for en tid tilbake; da ble det også mye banning og hyling på snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at det kommer inn en edderkopp på soverommet faktisk. :fnise: Og hva slags folk er det som filmer seg selv banne og hyle over en bukse og legge ut på snap? Gud bedre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun omtaler F som sitt "favorittmenneske" når han oppfører seg som han gjør. Rett og slett usmakelig og kleint for henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med edderkoppen ble nok lagt ut mer for underholdning enn noe annet :-) Synes vi må holde oss til kritikk der kritkk er berettiget, en hysterisk tirade av snapchats over en edderkopp kan vi holde oss for gode til å kritisere. Hun er jo tross alt en slags entertainer :-)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg tror i k sitt univers så var det edderkoppdramaet blodig urettferdig faktisk. HUN skal tross alt tidlig opp neste morgen for å jobbe folkens!  

Fra spøk til alvor: det er ikke de store tingene som skal til for å tippe lasset hennes, men etterhvert som hun får noen år på baken skjønner hun sikkert at det er andre ting å være mer redd for enn stankelben på soverommet. Fks mennesker som kun ønsker å suge opp litt av berømmelsen hennes. 

Endret av Pipa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, fitnessjenta skrev:

At hun omtaler F som sitt "favorittmenneske" når han oppfører seg som han gjør. Rett og slett usmakelig og kleint for henne.

Ville foretrukket å skrive min egen bror framfor han gauken F er ! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var hun virkelig så ille før hun ble sammen med han? Det kan ikke jeg huske. Tydelig han har gjort henne verre og har dårlig innflytelse på henne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
2 minutter siden, elisaday skrev:

Det er vel somregel det i bloggverdenen. 

Jeg er for mer åpenhet rundt psykiske lidelser, for all del. På Facebook tagger "vi" oss når vi er hos lege, tannlege, eller på sykehus. Men tagge seg hos psykologen? Nei, det går da vitterlig ikke an. Bare tenk på hva naboene vil tenke og si :ironi: 

Likevel, all denne selv-diagnostiseringen til ymse bloggere mener jeg bare fører til å stigmatisere og undergrave de menneskene som faktisk lider av sjelelige sykdommer. Samtidig er det jo enkelte bloggere hvor man saktens kan lure på om de faktisk ikke er et kasus. 

Akkurat nå, aell skrev:

Hun skrev: plis ikke kall meg bipolar, men ja kanskje jeg er det.

Aha, takk. Kanskje KU bør lese seg litt opp på hva bipolar lidelse er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager å si det, men jeg godter meg over at Henrik Holm (SKAM) og dama omtales som Norges svar på Johnny Depp og Kate Moss av motebladet Vogue. :fnise:

med tanke på F. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...