Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Uff. Orker ikke se den. Blir så altfor sinna og får lyst til å knuse pc'en :raven:

1 time siden, Liima skrev:

2017-09-12_14.36.39.jpg

Usmakelig og beklager ordbruket, for en idiot han er...! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de mange ganger før. Grunnen til at jeg har lagt merke til dem, dvs Kristine er fordi hun snakker så høyt, ler høyt og  gestikulerer ekstremt mye. Ikke gøy å være på resturant med de ved bordet ved siden av, for å si det sånn. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaujau, sånn går det når man kommer fra en småby på Vestlandet og tror du er dens midtpunkt, man overfører det fort til overalt hvor man er. Hun klarte jo å få seg en type som tror folk tilber jorden han går på, så ikke overraskende at de to utgjør et virrvarr av hyl, skrik, og total idiotoppførsel. Personlighetene sine har de for lengst rota bort. Jeg gir ikke til tiggere heller, men hadde typen min gjort det Fabian gjorde, så hadde jeg dumpa ham der og da, og tatt første fly hjem og gått jævlig dypt i meg selv. Hvor høy på seg selv kan en egentlig bli. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jaujau, sånn går det når man kommer fra en småby på Vestlandet og tror du er dens midtpunkt, man overfører det fort til overalt hvor man er. Hun klarte jo å få seg en type som tror folk tilber jorden han går på, så ikke overraskende at de to utgjør et virrvarr av hyl, skrik, og total idiotoppførsel. Personlighetene sine har de for lengst rota bort. Jeg gir ikke til tiggere heller, men hadde typen min gjort det Fabian gjorde, så hadde jeg dumpa ham der og da, og tatt første fly hjem og gått jævlig dypt i meg selv. Hvor høy på seg selv kan en egentlig bli. 

Men det jeg ikke skjønner, hvordan/hvorfor K godtar alt dette? Greit hun aldri har hatt noe erfaring osv.. Åpne øynene snart K for ditt eget beste....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cocogirl skrev:

Men det jeg ikke skjønner, hvordan/hvorfor K godtar alt dette? Greit hun aldri har hatt noe erfaring osv.. Åpne øynene snart K for ditt eget beste....

For meg virker de begge to som tenåringer som enda ikke har vokst opp, kan bare lure på hvem som blir voksen først.. alle må lære, det alle derimot ikke må, er å legge alle feilsteg og erfaringer ut på nettet, begge burde spør seg selv om hva i alle dager de egentlig holder på med. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cocogirl skrev:

Jeg har lurt på det samme, men nå begynner jeg å tenke at like barn tross alt leker best... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynner virkelig å bli fabian's klone. Hun ser ikke at omverdenen klør seg i hodet av henne og oppførselen hennes. På bloggen står det at hun nå skal få seg større rumpe så hun blir diggere (ja diggere, for digg er hun allerede sier hun) 

Hun sier også at hun er av typen som ikke blir slappere med trening og utseendet i et forhold, trodde fabian var hennes første jeg? 

Endret av Pipa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pipa skrev:

Hun begynner virkelig å bli fabian's klone. Hun ser ikke at omverdenen klør seg i hodet av henne og oppførselen hennes. På bloggen står det at hun nå skal få seg større rumpe så hun blir diggere (ja diggere, for digg er hun allerede sier hun) 

Hun sier også at hun er av typen som ikke blir slappere med trening og utseendet i et forhold, trodde fabian var hennes første jeg? 

Etter de ble ett par,ble hun jo en bessewisser fra en annen verden..

Og å "forfalle" (ta ordet med en klype salt) i ett forhold skjer nesten alltid flere år og gjerne noen unger inn i ett forhold,ikke 12 mnd.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

For å sitere KUs egne ord: Hvis meg vennene dine, og jeg skal si deg hvem du er.

I så henseende er det vel ganske klart hvem og hva hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cocogirl skrev:

Tror faktisk det er hennes første kjæreste. Det virker sånn... Tror ikke hun har hatt så mye erfaring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min kjæreste som hadde lagt ut det klippet med rumeneren så hadde jeg blitt rasende. Ved å tie samtykker Kristine disse drittsekk 'snappene" til Fabian. De trenger å vokse opp begge to. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg overhørte Mr. Raw og en kompis på butikken i går. Snakket så svevende at selv Ari Behn og Aune Sand ville hatt problemer med å følge (gikk over hodet på meg, derfor klarer jeg ikke gjengi noe konkret). Vurderte først å filme og legge ut på snapchat, men så kom jeg på at jeg faktisk ikke synker så lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, lille humla said:

Tror faktisk det er hennes første kjæreste. Det virker sånn... Tror ikke hun har hatt så mye erfaring.

Det er hennes første kjæreste, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig at hun ikke engang kan jobben sin!!

Først feilmerking ved å merke en sponset tur for "invitert" (rettet på etter kommentarer fra lesere..)

for så å smelle til med alkoholreklame..

Sette seg inn i lovverket hadde ikke vært dumt,kansje?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...